Desktop doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

yannickstok

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2015
Hallo
Ik heb een tijdje geleden een pc van een buurman van mijn opa gekregen(niet dat dat wat uitmaakt):p
Toen ik hem kreeg was hij razend snel etc.
Alleen hij had een probleem.
Hij deed lang erover om aan te gaan.
Hier bedoel ik mee;als ik de aanknop indrukte ging hij telkens niet aan en moest ik heel vaak drukken.
zelf dacht ik dat het aan de kast lag.
Dit was het helaas niet( ik heb mijn pc nl in een andere kast gebouwd)
Kan iemand mij suggesties geven waar het evt. aan zou kunnen liggen ?
Bij voorbaat dank!
MVG

Yannick

Hallo
Het lampje van de voeding brandt gewoon, zou ik evt. hem kunnen doometen? en op welke plekken moetik dit dan doen?
Bedankt voor je reactie btw!

Je kunt kijken naar de voltages die je moederbord uitleest, dat is het gemakkelijkste.

Met software kan je gewoon een aantal zaken zoals temperaturen en voltages uitlezen. Voorbeeldje: HWmonitor

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien ook even melden welke hardware en merk en type voeding zou denk ik ook wel wat helpen om te helpen

hallo

de voeding is van bestec en genereert 300 max.

Het moederboard is een asus ipibl-lb rev. 1.01

een intel core 2 duo processor met bijgeleverde koeler.

Niet echt een hele goede kwaliteit voeding dus. Is het gelukt om de voltages uit te lezen met HWmonitor? Zo ja, zou je daar een screenshot van willen plaatsen hier?

Hoi,

Merk is alvast onbekend en even afhankelijk welke videokaart is 300 watt van deze voeding denk ik niet echt oke maar kan het mis hebben

hallo
met het programma krijg ik van mijn eigen pc,
Maar moet hem van de pc die defect is hebben.

Ja je moet het natuurlijk wel draaien op de pc waar het om gaat. Hij ging toch nog aan ook al moet je meerdere keren de knop indrukken?

Hoi,

Hij ging toch nog aan na veel drukken? dus kan je dat programmaatje toch daar op installeren.
denk dat klipje wel verder kan helpen anders zitten we elkaar in de weg zo te zien maar ik hou hetr op de voeding

Laatst bewerkt:
Hoi,

Qua wattage zou het nog moeten gaan maar heb z'n idee dat deze voeding dit niet levert dus ik zou het op een a-merk voeding houden deze bv. maar is er niemand in de buurt waarvan je even een voeding kan lenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan