Hoi alle helpmij.nl mensen.
dit is mijn eerste bericht op dit forum.Vaak heb ik deze site gebruikt en was het niet nodig om zelf te posten omdat alle informatie er al stond, ik heb eigenlijk dus best al lang gebruik gemaakt van de site.
Ik ben zelf niet zo een held met computers maar ik leer door me fouten.
Alleen dit keer kom ik er niet uit.
Ik heb gisteren twee computers om lopen bouwen op een nogal aparte manier.
Twee CD drives moesten vervangen worden en één video kaart.
Het valt dus nog wel mee... geen grote verbouwing zou je zeggen.
Nou ik heb daarna ongeveer 8GB van de ene comp naar de andere gestuurd zodat de juiste bestanden op de juiste locatie stonden.
Toen ik dacht dat ik klaar was kreeg ik het volgende probleem:
De desktop liet alle iconen die ik had neer gezet DUBBEL zien.
2x my computer
2x my documents
etc.
Toen ik de overigen deleten stond er een fout melding.
Cannot delete file: Cannot read from source file or disk.
Dit gebeurde wanneer ik 2 links wilden deleten.
Ik kwam erachter dat als ik iets deleten de desktop zichzelf niet herstarten.
Dus wat je delete blijft gewoon staan, dat hoort niet!
Daarnaast.. als ik één van de 2 'my computers' weg wou halen gaat de andere ook weg.
Eigenlijk kan ik dus geen dingen op mijn desktop zetten want hij doet ze dubbel. En ik kan het niet weghalen want dan haalt hij het allebei weg en daarbij 'refreshed' de desktop zichzelf niet automatisch bij het weghalen van een document of zelfs wanneer ik iets op de desktop sleep.
Help! er is dus flink wat mis! ik hoop dat iemand kan volgen wat ik net heb uitgelegd want ik ben iemand die nogal flink gebruikt maakt van zijn desktop om dingen snel te starten. ik zou het vervelend vinden als dit een blijvend probleem was.
btw: Misschien maakt het uit, lijkt me niet maar ik meld het toch maar, dat we meerdere video kaarten hebben gebruikt omdat we die aan het testen waren, misschien heeft dat iets veroorzaakt. lijkt me sterk maar ik dacht ik meld het erbij.
Vriendelijke groet,
Martijn!
dit is mijn eerste bericht op dit forum.Vaak heb ik deze site gebruikt en was het niet nodig om zelf te posten omdat alle informatie er al stond, ik heb eigenlijk dus best al lang gebruik gemaakt van de site.
Ik ben zelf niet zo een held met computers maar ik leer door me fouten.
Alleen dit keer kom ik er niet uit.
Ik heb gisteren twee computers om lopen bouwen op een nogal aparte manier.
Twee CD drives moesten vervangen worden en één video kaart.
Het valt dus nog wel mee... geen grote verbouwing zou je zeggen.
Nou ik heb daarna ongeveer 8GB van de ene comp naar de andere gestuurd zodat de juiste bestanden op de juiste locatie stonden.
Toen ik dacht dat ik klaar was kreeg ik het volgende probleem:
De desktop liet alle iconen die ik had neer gezet DUBBEL zien.
2x my computer
2x my documents
etc.
Toen ik de overigen deleten stond er een fout melding.
Cannot delete file: Cannot read from source file or disk.
Dit gebeurde wanneer ik 2 links wilden deleten.
Ik kwam erachter dat als ik iets deleten de desktop zichzelf niet herstarten.
Dus wat je delete blijft gewoon staan, dat hoort niet!
Daarnaast.. als ik één van de 2 'my computers' weg wou halen gaat de andere ook weg.
Eigenlijk kan ik dus geen dingen op mijn desktop zetten want hij doet ze dubbel. En ik kan het niet weghalen want dan haalt hij het allebei weg en daarbij 'refreshed' de desktop zichzelf niet automatisch bij het weghalen van een document of zelfs wanneer ik iets op de desktop sleep.
Help! er is dus flink wat mis! ik hoop dat iemand kan volgen wat ik net heb uitgelegd want ik ben iemand die nogal flink gebruikt maakt van zijn desktop om dingen snel te starten. ik zou het vervelend vinden als dit een blijvend probleem was.
btw: Misschien maakt het uit, lijkt me niet maar ik meld het toch maar, dat we meerdere video kaarten hebben gebruikt omdat we die aan het testen waren, misschien heeft dat iets veroorzaakt. lijkt me sterk maar ik dacht ik meld het erbij.
Vriendelijke groet,
Martijn!