Desktop Facebook applicatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Bestaat er zoiets voor Facebook? De bekende telefoon app heb ik, maar ik zocht ook zoiets voor je PC waar je controle hebt over je Facebook pagina, kan posten op je wall en in groepen en berichten van andere ontvangt.

als je toevallig de nieuwe windows live messenger gebruikt

daar zit het ook in verwerkt

anders zijn er nog wel andere applicaties ... zal wel even zoeken voor je

Ik gebruik geen Windows Messenger dus dat gaat hem niet worden.

Tweetdeck was voor mij een optie, maar werkte niet echt lekker en je kunt daar ook geen groepen in bij houden.

Ook niet echt wat ik zoek, lijkt erg op Tweetdeck en gebruik ik niet echt. Ik zoek echt iets voor alleen Facebook. Raar dat zoiets nog niet is uitgevonden.

Dat is wel wat inderdaad denk ik. Ga ik even uit proberen. Dank!

Ik zie bij deze overigens alleen als er groeps postings zijn, maar niet het daadwerkelijke bericht. Ik ben eigenlijk op zoek naar een applicatie waar je ook het bericht van die groep ziet.

Maar even een vraagje tussendoor, kun je zelf daar niet op zoeken ?! Krijg nu een beetje het idee, dat we jouw zoek werk nu uit zitten te voeren. Terwijl het met zo'n vraagstelling makkelijker is, als dat je zelf eens aan de zoek gaat ;)

We zitten hier toch om elkaar te helpen? Waarom bestaat deze website dan nog...? Stop er maar mee dan he...
Maar op je vraag terug te komen, ik heb al gezocht maar niets gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan