Desktop heeft zijbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperrr

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Berichten
737
Hallo mensen,
Het volgende heb ik nog nooit eerder gezien, ik gok ook dat het een foutje is van M$ in t programma... Maar ik drukte op n moment op een link in het blauwe balkje aan de linker kant van de verkenner (We kennen het wel, die leuke dingen die niemand gebruikt) en toen werd dat schermpje dus wat het moest worden, en werd die blauwe balk om mu desktop toegevoegd :|
Ik heb een hoop geprobeerd... mapopties veranderen, opnieuw opstarten, explorer afsluiten dmv taakbeheer en opnieuw starten, werkt allemaal niet.

Hier is n screenshot. Ik heb er een link van gehad omdat anders de verhoudingen van het forum een beetje naar ze grootje gaan:
Screenshot van blauwe balk op desktop

(ps, dit is niet MIJN desktop :p)
 
`Begrijp niets van je verhaal eerlijk gezegd.

Screenshot maar het is niet van jou.????
 
Geplaatst door sdr
`Begrijp niets van je verhaal eerlijk gezegd.

Screenshot maar het is niet van jou.????
lijkt me duidelijk. Hij heeft een blauwe balk en hij wil er vanaf. Dat de screenie niet van hem is heeft er in dit geval niets mee te maken en het staat er vermoedelijk bij om aan de geven dat de TS nooit zo'n wallpaper zou kiezen.

Rechter muisknop biedt geen oplossing?
 
Dat de screenie niet van hem is heeft er in dit geval niets mee te maken en het staat er vermoedelijk bij om aan de geven dat de TS nooit zo'n wallpaper zou kiezen.

dank je meelman, daar ging het om ja.
Maar nee de rechtermuisknop doet helemaal niks.
 
Viperrr,

Unzip de bijlage en dubbelklik op het .reg bestandje om de inhoud in het register te importeren. Als het goed is moet het probleem (na een evt. reboot) opgelost zijn.

gtz
 

Bijlagen

  • desktop.zip
    493 bytes · Weergaven: 16
Aangezien het niet mijn computer is :p Hoeveel kans heb ik dat ie niet meer opstart drna?
Wat ik dus eigenlijk wil weten, hoe ben je tot de conclusie gekomen dat t daar aan ligt?
anyway, bedankt,
Grtz, Co
 
Geplaatst door Viperrr
Hoeveel kans heb ik dat ie niet meer opstart drna?
net zoveel als na elke andere keer dat je de PC hebt gebruikt.

Wat ik dus eigenlijk wil weten, hoe ben je tot de conclusie gekomen dat t daar aan ligt?
Dit is een regfix om die balk weg te halen. Vrij duidelijk dat het 'daar aan ligt'.
 
net zoveel als na elke andere keer dat je de PC hebt gebruikt.
Wat ik daarmee bedoelde is, je veranderd een registry key waar je niet echt aan kan zien wat je veranderd (Aangezien het in HEX is) en veranderingen in je reg waarvan je niet weet wat ze zijn, zijn riskant. aangezien je reg je hele pc naar ze grootje kan helpen.

Dit is een regfix om die balk weg te halen. Vrij duidelijk dat het 'daar aan ligt'.
Dat ie dat zou doen dat snap ik. Anders zou je em niet geven. Maar als je die fix zelf heb gemaakt, hoe weet je dat t DIE key is die ervoor zorgt dat die balk weggaat. Dat was de vraag. Maar het is allemaal niet zo belangrijk, ik zal het gewoon toepassen, en das dan het einde verhaal.

Bedankt :D
 
Geplaatst door Viperrr
Wat ik daarmee bedoelde is, je veranderd een registry key waar je niet echt aan kan zien wat je veranderd (Aangezien het in HEX is) en veranderingen in je reg waarvan je niet weet wat ze zijn, zijn riskant. aangezien je reg je hele pc naar ze grootje kan helpen.
Dat weet ik. Als het fout gaat zit er niets anders op dan Henrik voor het gerecht te slepen :D:D


Dat ie dat zou doen dat snap ik. Anders zou je em niet geven. Maar als je die fix zelf heb gemaakt, hoe weet je dat t DIE key is die ervoor zorgt dat die balk weggaat.
ik denk niet dat ie zelf gemaakt is. Maar daar kan Henrik je vast meer over vertellen.
 
Ik heb hem idd niet zelf gemaakt.
Ik heb hem gevonden na een zoekopdracht met Google op "common tasks+desktop" (genoeg stof om te lezen én te downloaden trouwens)
Maar als je eerst een backup maakt van die sleutel zal er niet veel fout gaan denk ik.

gtz
 
Dat wilde ik dus ook al doen, maar die hele sleutel bestond gewoon niet.
Toen ik de sleutel had toegevoegd en opnieuw opgestart, was dat ding weg, alleen was de homepage als active desktop item toegevoegd... die hebk dus weggehaald en toenw erkte alles weer zoals t hoort.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan