Desktop kopen! Wie wil mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EERISED90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
4
Hallo,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik niet zeker weet of ik mijn discussie hier goed heb geplaatst. Mocht dat niet het geval zijn: Excuses!

Ik wil een desktop kopen, ik heb al een tijdje een laptop.
Maar die word telkens heel warm & valt regelmatig uit. Hij is ook niet zo snel, en ik kan eigenlijk niet meerdere dingen tegelijk doen.
Gisteravond glipte hij uit mn handen, 20cm boven de grond, en ja.. Mn beeld is nu kapot, er loopt een scheur van de rechterbovenhoek naar de linkeronderhoek. Slim.. Not !

Ik heb voor een nieuwe desktop een budget van 700 euro.
Miss te weinig maar daar kom ik wel achter dan!

Wat wil ik er mee doen:
Internetten
Word, Excel etc.
Muziek & films downloaden
Games spellen
Cd/dvd's branden
Muziek en films luisteren/bekijken

Ik wil ook graag meerdere dingen tegelijk kunnen, zoals lekker internetten en zonder moeite naar een muziek programma schakelen.
Allemaal tegelijk, en lekker snel:thumb:!

Ik ben dus op zoek naar een desktop en een beeldscherm 22 inch graag, (toetsenbord & muis koop ik los, want dat wil ik draadloos), mocht dat niet mogelijk zijn in combinatie met, dan koop ik het scherm los. Als jullie goede aanbiedingen hebben van een scherm, let me know:)!

Jullie mogen alles vragen, en hopelijk willen jullie mij helpen!
Kijk ik ben een dame, en heb er niet zoveel verstand van :rolleyes:.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Desiree
 
Ik denk niet dat het lukt om een goede pc voor 700 met vista en met een 22" beeldscherm in elkaar te zetten.

En whittey denk dat hij dan beter maar een hdd van 500 gb beter kan kopen en die 55 euro in een videokaart steekt.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat het lukt om een goede pc voor 700 met vista en met een 22" beeldscherm in elkaar te zetten.

En whittey denk dat hij dan beter maar een hdd van 500 gb beter kan kopen en die 55 euro in een videokaart steekt.

oke, en wat kan dan wel? en zelf een pc via alternate?
heb er alleen geen verstand van..

en dat Yihama scherm of hoe schrijf je het. sorry. die vind ik een beetje lomp er uit zien.
wel een beetje uitstraling hoor, aub :).
wat maakt een Yihama scherm beter dan Acer of HP ofzo?

waar moet ik naar kijken als ik een pc zoek?
hoeveel gb geheugen, intern geheugen, videokaart, processor, etc etc..

??

alvast bedankt..

groetjes
 
Laatst bewerkt:

dit is zeker een perfecte voor het geld,

zou misschien zelfs een druk/prijsfout kunnen zijn,
(als je alles los bij elkaar optelt kom ik veel duurder uit als 700 euro)
(processor 125
mobo 50
vidkaart 150
scherm 200
vista 100
geheugen + harde schijf + voeding + kast zou dan 100 euro bij elkaar moeten zijn.)

ik zou hem halen als ik jouw was, die bovenstaande uit de quote.

misschien is deze nog wel veel te snel, vooral de videokaart en processor, tenzij je fanatiek gamer bent,

iiyama 22 inch heb ik zelf ook en ik vind het net iets te groot eigenlijk. vooral bij gewoon internetten als deze site. je hebt dan een soort zonnebank idee:p maar voor de prijs/kwaliteit is het wel een goed ding, mooi is een andere discussie
 
oke, en wat kan dan wel? en zelf een pc via alternate?
heb er alleen geen verstand van..

en dat Yihama scherm of hoe schrijf je het. sorry. die vind ik een beetje lomp er uit zien.
wel een beetje uitstraling hoor, aub :).
wat maakt een Yihama scherm beter dan Acer of HP ofzo?
Je hebt een flutbudget, maar stelt zware eisen: Dan zal je dus door moeten sparen.
Voor een goed systeem dat er ook nog goed uitziet heb je minimaal 1000 euro nodig.

waar moet ik naar kijken als ik een pc zoek?
hoeveel gb geheugen, intern geheugen, videokaart, processor, etc etc..
Kan ik niet zo zeggen.
Tja minimaal 4 gig intern geheugen.
 
Je hebt een flutbudget, maar stelt zware eisen: Dan zal je dus door moeten sparen.
Voor een goed systeem dat er ook nog goed uitziet heb je minimaal 1000 euro nodig.


Kan ik niet zo zeggen.
Tja minimaal 4 gig intern geheugen.

Zware eisen?
Voor beetje internetten, downloaden en soms wat spelletjes spelen?
Minimaal 1000euro vind ik erg veel, ik zat te denken aan maximaal 650 voor alleen een desktop dan!
 
ik heb het over desktop, monitor, vista en evt draadloze desktop.

650 daar heb je de kale computer wel voor idd.

en bij af en toe een spelletje: aan welke spellen moet ik dan denken?
 
ik heb het over desktop, monitor, vista en evt draadloze desktop.

650 daar heb je de kale computer wel voor idd.

en bij af en toe een spelletje: aan welke spellen moet ik dan denken?

Kijk, ik wil nu alvast een monitor kopen, omdat mijn scherm van mn laptop kapot is.
Die wil ik dan aansluiten op mn laptop, en later over ongeveer 2 maanden, wil ik een desktop erbij kopen met vista, en dan sluit ik mn monitor daarop aan!

Dus tips voor een monitor EN desktop please:D.

Draadloze desktop?? :confused:



Oh spelletjes, sims, harry potter en soms een race/oorlogsspelletje, niks bijzonders.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een flutbudget, maar stelt zware eisen: Dan zal je dus door moeten sparen.
Voor een goed systeem dat er ook nog goed uitziet heb je minimaal 1000 euro nodig.


Kan ik niet zo zeggen.
Tja minimaal 4 gig intern geheugen.

vriend marsman, je moet het topic eens lezen.
deze meid stelt geen hoge eisen, internetten filmpje kijken, denk je dat je daar werkelijk zoveel voor nodig hebt? ik denk het niet. een dual core tje met 4 GB is genoeg,

http://www.alternate.nl/html/produc...=BUILDERS&l1=PC-Systemen&l2=Complete+systemen
deze voldoet alleen klein schermpje,

http://www.alternate.nl/html/produc...+systemen&l3=Lenovo+ThinkCentre+A57++9702-7MG
en bij deze kan je nog een scherm van 300 euro uitkiezen voor jouw budget.

en daar kan je wel een

http://www.alternate.nl/html/produc...3BW/-1072283/?tn=HARDWARE&l1=Monitoren&l2=LCD

mooie samsung 24 inch overdreven groot scherm bij aanschaffen, en nog houdt je geld over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan