Desktop Lenovo M57 (A12 - 6089) Core 2 Duo E6750 @ 2,66 Ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik wil een goedkope pc voor de kids voor wat internet, mail, office, spelletjes op internet met daarop windows 7 of 8.
Nu kan ik via mijn werk deze pc kopen voor 100 euro met windows 7 erop.
Is deze nog snel genoeg voor wat ik hem nodig heb ?

Desktop Lenovo M57 (A12 - 6089) Core 2 Duo E6750 @ 2,66 Ghz
Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz processor
1333 FSB, 4 MB L2 cache, Intel Virtualization Technology (VT-x), Intel Trusted Execution Technology, Intel 64, Idle States, Enhanced Intel SpeedStep Technology, Thermal Monitoring Technologies, Execute Disable Bit
2 GB DDR2 RAM (8 GB maximum)
160 GB SATA hard drive
DVD-ROM SATA drive
Integrated Intel Graphics Media Accelerator X3100
Integrated audio
Integrated Intel 82566DM Gigabit Ethernet LAN

Hangt er een beetje van af, wat voor spelletjes ze gaan spelen, want de grafische kaart vind ik "het zwakste".
Vaak beginnen ze met eenvoudige spelletjes en willen steeds meer.

Internet, mail en Office zal geen probleem zijn.

Maar je krijgt er Win7 op en in de winkel ben je die € 100,- dan al bijna kwijt.

Leuke huis-tuin-en-keuken-pc. Is zeker goed voor internet, Office, e-mail enzovoort.

Over die videokaart
want de grafische kaart vind ik "het zwakste".
Ik heb die zelf ook hier die Intel GMA 3100 in een Pentium 4 zitten. Beetje YouTube en spelletjes als Team Fortress Classic, Terraria, Age of Empires 2, flash games en Minecraft op lage settings heeft ie geen moeite mee. Maar verwacht niet dat ie gemiddelde games zoals Team Fortress 2, Half-Life 2 of Age of Empires 3 soepel zal kunnen draaien.

Je zou eventueel zoiets er in kunnen zetten: klikkerdeklik! Dan zijn games zoals Team Fortress 2, Half-Life 2, Age of Empires 3 en Minecraft op medium mogelijk.

Laatst bewerkt:
Ok, ga er misschien eentje bestellen en dan eventueel videokaart vervangen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan