desktop pc start niet verder op dan de bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamano

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2012
goedendag iedereen ik heb een probleem hieronder duidelijk uitgelegd!

nou sinds 17-07-2012 om 10:25 deed ik mijn pc aan ik wachten en zag dat mijn pc bleef haken op de bios scherm met hoofdletters asus.
k starte de pc opnieuw op het bleef maar doorgaan ik ben een kleine ict'er let niet op de leeftijd (13 jaar)
reeds zelf de pc in elkaar gezet. maar ik heb geen raad meer voor de vastzittende bios scherm!
spullen ter beshikking:

win7 64bit cd (heeft geen nut)
een externe harde shijf 1tb
een ps3 s-ata harde shijf
de kapotte hardeshijf
een laptop waarmee ik nu hulp vraag (oud)

ik hoop dat jullie daar raad mee weten alvast bedankt voor de hulp

Hallo,

Probeer de BIOS eens te resetten door het geheugen eruit te halen, te booten (meestal hoor je dan een piep) en je geheugen terug te plaatsen.
Kom je dan verder dan de BIOS?
Laatst ook het zelfde gezien en is op deze manier gefixt.

Succes

Woellie123

Hoi,
Bios resetten doe je door de CMOS-batterij eruit te halen. Heb je een oude batterij erin zet er dan een nieuwe in (CR2032).
Lijkt erop dat je batterij leeg/op is.

ales is opgelost

ik heb de batterij van het moederbord eruit gehaald en toen opgestart werkte niet dag erna heb ik alles losgekoppeld behalve de harde schijf ik had ook al een win7 disc gebrand ik start hem op via de bot menu ik dacht ik ga nog 1 keer proberen kijken of die het dan doet en 3 keer raden hij deed het ik weet zelf ook niet wat het probleem was maar in ieder gaval bedank ik iedereen die geholpen heeft groetjes jamano

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan