DutchKnight
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 apr 2003
Geplaatst door DutchKnight
Nu dus de Print Screen
Dutch
PS.: Weer niet gelukt. Hoe kan dat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door DutchKnight
Nu dus de Print Screen
Dutch
PS.: Weer niet gelukt. Hoe kan dat?
Geplaatst door gast0225
niet groter dan 100 KB anders wordt de bijlage geweigerd. (Sleep 'm met de handgreepjes naar kleiner) en bewaar 'm opnieuw.
Slechts enkele extensies zijn toegestaan zoals bijv. zip en jpg.......
Geplaatst door gast0225
ok, helder, ik herken het probleem nu wel (ik heb 't een jaar of anderhalf geleden zelf ook gehad)
Heb je het verhaal van Microsoft doorgelezen ? Daarin wordt je probleem behandeld. Heb je systeemherstel uitgevoerd naar een datum van VOOR de ellende ? Da's de meest eenvoudige manier om het probleem zonder veel poespas op te lossen.
Geplaatst door gast0225
ok
En puur voor de "lol", zou je de foto ook nog een keer naar de map wallpaper kunnen kopieren en dan nog eens opnieuw instellen als achtergrond (wie weet dat Windows 'm dan weer opnieuw "oppikt") Verwijder dan wel eerst het gelijknamige huidige in die map staande (kennelijk corrupte) bestand.
Geplaatst door gast0225
ok
Heeft Microsoft 't overigens bij het goede eind ? Zij schrijven namelijk dat 't probleem zich alleen voordoet bij .JPG 's. WAS de foto een JPG'tje ?
Geplaatst door gast0225
ok, helder, ik herken het probleem nu wel (ik heb 't een jaar of anderhalf geleden zelf ook gehad)
Heb je het verhaal van Microsoft doorgelezen ? Daarin wordt je probleem behandeld. Heb je systeemherstel uitgevoerd naar een datum van VOOR de ellende ? Da's de meest eenvoudige manier om het probleem zonder veel poespas op te lossen.
Geplaatst door gast0225
uiteraard ook heel fijne feestdagen toewenst !
Ik geloof dat ik nu aan het eind van mijn latijn ben v.w.b. oplossingen............![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.