Desktop probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet groter dan 100 KB anders wordt de bijlage geweigerd. (Sleep 'm met de handgreepjes naar kleiner) en bewaar 'm opnieuw.

Slechts enkele extensies zijn toegestaan zoals bijv. zip en jpg.......

Geplaatst door gast0225
niet groter dan 100 KB anders wordt de bijlage geweigerd. (Sleep 'm met de handgreepjes naar kleiner) en bewaar 'm opnieuw.

Slechts enkele extensies zijn toegestaan zoals bijv. zip en jpg.......

Bedankt voor de tip! Nieuwe poging nieuwe kansen.

Dutch

Bijlagen

• bureaublad3.jpg
    bureaublad3.jpg
    71,7 KB · Weergaven: 26
ok, helder, ik herken het probleem nu wel (ik heb 't een jaar of anderhalf geleden zelf ook gehad)

Heb je het verhaal van Microsoft doorgelezen ? Daarin wordt je probleem behandeld. Heb je systeemherstel uitgevoerd naar een datum van VOOR de ellende ? Da's de meest eenvoudige manier om het probleem zonder veel poespas op te lossen.

En puur voor de "lol", zou je de foto ook nog een keer naar de map wallpaper kunnen kopieren en dan nog eens opnieuw instellen als achtergrond (wie weet dat Windows 'm dan weer opnieuw "oppikt") Verwijder dan wel eerst het gelijknamige huidige in die map staande (kennelijk corrupte) bestand.

Heeft Microsoft 't overigens bij het goede eind ? Zij schrijven namelijk dat 't probleem zich alleen voordoet bij .JPG 's. WAS de foto een JPG'tje ?

Geplaatst door gast0225
ok, helder, ik herken het probleem nu wel (ik heb 't een jaar of anderhalf geleden zelf ook gehad)

Heb je het verhaal van Microsoft doorgelezen ? Daarin wordt je probleem behandeld. Heb je systeemherstel uitgevoerd naar een datum van VOOR de ellende ? Da's de meest eenvoudige manier om het probleem zonder veel poespas op te lossen.

Ik schreef je hier al over. Het probleem zou alleen voorkomen in XP home edition en ik gebruik professional. Ook kon ik de genoemde plekken in REGEDIT niet vinden. Staat blijkbaar in HOME EDITION anders.

Geplaatst door gast0225
ok

En puur voor de "lol", zou je de foto ook nog een keer naar de map wallpaper kunnen kopieren en dan nog eens opnieuw instellen als achtergrond (wie weet dat Windows 'm dan weer opnieuw "oppikt") Verwijder dan wel eerst het gelijknamige huidige in die map staande (kennelijk corrupte) bestand.

Dat laatste heb ik (nog) niet gedaan. Ik ben nu niet thuis. Kom vanavond laat en ga morgen weer weg. Maar wie weet voor ik morgen weg ga.

Geplaatst door gast0225
ok
Heeft Microsoft 't overigens bij het goede eind ? Zij schrijven namelijk dat 't probleem zich alleen voordoet bij .JPG 's. WAS de foto een JPG'tje ?

Systeemherstel wilde niet terug naar 'voor de ellende'. Ik dacht dat de foto een .jog was maar ben daar niet 100% zeker van. Ik meld mij vanavond laat of morgen als het even kan nog even.

In ieder geval alweer bedankt,

Dutch

Geplaatst door gast0225

De computer kan niet hersteld worden naar:

Ik heb verschillende data geprobeerd maar gaan van alle lukt. (in ieder geval geen van de data VOOR ik de Computer Idee truc probeerde.

Voor zover ik kan nagaan was de foto een gifje. Maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Wel verbaasd was ik toen ik systeem herstel had uitgevoerd dat de foto in volle glorie enkele seconde te zien was. Ik heb daar een Print Screen van gemaakt die ik mee stuur.

Ik heb de foto niet opnieuw naar de map wallpaper geplaatst, dat had mijn vriendin al gedaan op haar computer zonder enig resultaat, met dien verstande dat er nog wel 'iets' achter haar taakbalk zit maar nu helemaal niet meer te zien is wat.

Hoop dat jij of één van de andere meelezers kijkers een oplossing voor mij heeft.

Wens alle lezers nogmaals heel fijne Feestdagen,

Dutch

Bijlagen

• bureaublad4.jpg
    bureaublad4.jpg
    49 KB · Weergaven: 19
uiteraard ook heel fijne feestdagen toewenst !

Ik geloof dat ik nu aan het eind van mijn latijn ben v.w.b. oplossingen............ :confused:

Geplaatst door gast0225
uiteraard ook heel fijne feestdagen toewenst !

Ik geloof dat ik nu aan het eind van mijn latijn ben v.w.b. oplossingen............ :confused:

Ik begrijp het!

Nu is mijn hoop gevestigd op één van de andere lezers.

Toch bedankt!

Dutch

PS.: mocht ik het probleem oplossen
via een andere weg dan via HelpMij dan plaats ik de oplossing ook hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan