desktop snelkoppelingen buiten beeldscherm verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsjustme

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
hoi allemaal

Ik heb sinds net een 27" 1440p beeldscherm naast mijn full hd 24'' scherm gezet. Ik heb net per ongeluk al mijn icoontjes via de bovenhoek van mijn 27" scherm versleept naar mijn 24'' scherm. Nu zijn ze dus buiten het beeld terecht gekomen... Weet iemand hoe ik dit oplos? Heb het al via nvidia DSR geprobeerd met 1440p instelling en 4K, maar dan zie ik de icoontjes een halve seconde knipperen en zijn ze weer weg (buiten beeldscherm dus weer).

Alvast bedankt.

Kijk eens wat het volgende oplevert:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:desktop
Verplaats de snelkoppelingen die je nu niet (meer) ziet naar een andere map en verplaats ze daarna vanaf die andere map naar de plek op het bureaublad waar je ze (eigenlijk) wil hebben staan (zodat ze zichtbaar/bruikbaar zijn met je scherm).

NB: Hopelijk zijn het snelkoppelingen die je zelf hebt aangemaakt. Ik weet zo snel even niet wat er gebeurt met snelkoppelingen die gemengd worden vanuit C:\Users\Desktop (= bureaublad van ALLE gebruikers) met jouw zelfgemaakte snelkoppelingen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteravond mijn 24" beeldscherm volledig uitgezet, dus via instellingen ingesteld dat alleen mijn 27" bestaat. En toen ik net het beeld wilde uitbreiden, bleef het scherm zwart van mijn 24". Toen probeerde ik het 24" scherm als hoofdscherm in te stellen. Dit werkte ook niet, dus stelde ik mijn 27" weer in als hoofdscherm. Nu zijn alleen icoontjes daardoor weer terug! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan