desktop

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob48
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
hallo allemaal, ik zal wel verkeerd zitten maar ik probeer het toch maar.........ik kan niet meer inloggen op bepaalde sites zoals banken. ik krijg wel de pagina`s maar kan niet naar de WACHTWOORD-PAGINA`S.
Ook kranten zijn vreemd te lezen met veel blauw op de pagina`s. Als ik de "desktop pagina" krijg zou ik als daarop druk weer een normale pagina krijgen.....niet dus

Alvast bedankt voor de hulp

als antwoord op je vraag heb ik alleen een trojan remover geinstalleerd

nee heb geen google. het zou kunnen zijn dat m`n dochter van 11 iets binnengehaald heeft

download eens crazy browser op download.com, kijk eens of je hier het zelfde probleem mee hebt. crazy werkt op de engin van bv explorer maar heeft andere instellingen, wie weet is hiermee het probleem verholpen.

helaas.....Crazy Browser gedownload maar helaas........
Zijn er nog andere oplossingen??

Geplaatst door rob48
nee heb geen google. het zou kunnen zijn dat m`n dochter van 11 iets binnengehaald heeft

Om narigheid uit sluiten (spyware e.d): Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 7<-- Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan