Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Sinds enkele dagen heb ik aan de linkerzijde op mijn desktop ( Bureaublad ) een blauwe balk met de naam: Maptaken, waaronder submappen staan : Andere locatie > Details > Bureaublad. Het is beeld is voor te stellen zoals men deze computer heeft geopend!! met links deze blauwe balk waar de syteemtaken opstaan. Mijn vraag hoe krijg ik dit weg op mijn desktop, het ziet zo stom uit met die snelkopelingen er naast.

Met vriendelijke groet, @xa
 
Helaas maar ook met dit tooltje is het nog niet weg!!! alle tips zijn welkom. Waar ik wel ben achter gekomen is dat mijn broer TuneUp Utilities 2006 bij mij heeft geinstalleerd tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis, kan daar wat mee veranderd zijn? is maar een vraag. Ik heb dit pas ondekt na dat ik thuis ben gekomen dat dit programma op mijn pc staat.

Groetjes, @xa.
 
Als dat zo is dan moet je het ook kunnen herstellen met Tune Up.
 
Ja ik geloof je daar wel in maar hoe!! zal er eens in het programma gaan zoeken want ik ken dit programma helemaal niet en zal de handleiding eens gaan doorlezen misschien dat ik daar wat in zal vinden. Als ik want vind zal ik dit direct op het forum plaatsen, alvast bedank voor jullie reactie.

Groetjes, @xa.
 
Desktop / Brueaublad

Hallo Huijb, het is alsnog gelukt met het aangeboden tooltje perfect!!!!.
bedankt voor je goede oplossing.

Met vriendelijke groet, @xa

Ps, beter laat dan nooit.
 
Ik was je eerlijk gezegd vergeten, maar ben blij dat het opgelost is. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan