Desktopcomputer LIGSTAND

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Hallo,

Kan een dekstopcomputer die normaal verticaal overeind moet staan ook horizontaal op zijn zij worden gelegd?

Het gaat hier om een ruimte onder een bed waar voldoende ventilatie is.

Gr Martijn

Hallo,

Ik adviseer van niet, want je krijgt problemen met je CD la, want de CD's vallen dan als ie normaal verticaal staat.

Over het algemeen is het niet verstandig een kast die altijd rechtop stond plat te leggen. Dat dan voornamelijk vanwege de harde schijf. Hoe en wat weet ik niet precies, maar weet wel dat een harde schijf niet blij word als deze ineens van verticaal (rechtop staande kast) naar horizontaal gaat. Het is mogelijk dat de schijf daardoor gebreken gaat vertonen.

ja dat kan.
en cd la gebruik je toch niet als computer onder het bed ligt.

Hallo,

Bedankt voor de reactie. Er zit wel een cd lade in, maar deze ga ik niet gebruiken, deze heb ik extern via USB.

Ik ga de computer gebruiken als thuisserver/thuiscomputer en om bestanden op te slaan en de printer te delen. Er wordt dus niet veel mee gedaan.

Maar, is het veilig? Kan er iets stuk? lijkt mij van niet, want alles zit toch binnenin vast?

Gr Martijn

Oké zou je het dan ook kunnen vermelden de volgende keer, wel doen als de PC uit staat, want ander verzuur je de Hardeschijf.

Als het alleen de hardeschijf is kun je deze toch gewoon plat monteren? Zelf steuntjes zagen, ook te zien in het topic van de casemod van Crash, hierin de hardeschijf leggen en de pootjes vastmaken aan de kast met lijm ofzo? Wel uitkijken als je hem dan weer even rechtzet dat ze er niet uitvallen. Maar ook daar valt natuurlijk weer wat op te verzinnen, zoals een dun latje eroverheen aan beide kanten? (Natuurlijk niet een hele plaat vanwege warmte)

Dat kan ook, maar met een laptop kan je alles ook al ie staat ie aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan