desktopinstellingen beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rokaster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2001
Ik wil graag dat er niets aan mijn desktopinstellingen veranderd kan worden. Elke keer weer kan ik in mijn klas het bureaublad weer in orde maken.Geen pictogrammen verwijderen en ook niet het wijzigen van de naam van de pictogrammmen. Hoe moet ik dit doen??
Ben al met poledit en tweakui bezig geweest maar kan niet vinden waar ik dit moet instellen.
Wie kan me helpen?

Met vriendelijke groeten ronald

Hoi,

als je op die pc aanlogt heb je dan een eigen username en password? Of is het een algemeen password voor elke gebruiker op die school? Als het je eigen username is kan je een bestandje aanmaken met desktop, waarin je gegevens blijven bestaan. Als het goed is bestaat deze ook al, C:\Documents and Settings\Eigenaar\Bureaublad Bij eigenaar zie je dan je username staan en bureaublad is wrs desktop.

Succes

Hoi Greggie,

Het is een oude pc met win 95 geinstalleerd.
Het is niet nodig om in te loggen met een password.
Alle leerlingen kunnen er gebruik van maken.

groetjes ronald

Ow Ronald,

Dan ben ik bang dat hier weinig aan te doen is.
Ik zal nog wel even kijken of hier iets aan te doen is qua techniek, anders raad ik aan lijfstraffen op school te gaan hanteren.

Wat ook kan is dat je voor jezelf een user account aanmaakt en voor de klas ook, dan kan de klas hun eigen user account verknoeien en jij kan gewoon op jou manier doorwerken. ':thumb:'

Groeten Greg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan