Details openen bij dubbelklikken werkt in 1 formulier niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcop1989

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2012
Ik heb een formulier "producten" met een overzicht van alle producten.
Dubbelklikken op artikelcode moet leiden tot het openen van de details in het formulier "producten - details".

Dit werkt op het formulier "klanten" maar helaas om een of andere reden niet op het formulier "producten".

Zou iemand willen nakijken hoe dit kan?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik had een subformulier als subformulier in een formulier terwijl ik net zo goed het subformulier als formulier kon gebruiken. Beetje dom van mezelf.

Ik heb het formulier "Hoofdmenu".
In dit formulier heb ik het subformulier "Subformulier offertes in afwachting" dat voor de huidige gebruiker (na inloggen) alle openstaande offertes laat zien.

Ik wil nu dat bij dubbelklikken op een van de records de details worden geopend in het formulier "Offertedetails". Dit werkt echter niet. Hij geeft de melding dat hij een veld niet kan vinden terwijl alle velden aanwezig zijn.

Ik zie het probleem niet. Kan iemand voor mij kijken waar dit zit?

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NIIACROF3D7K.mdb

Voorstel:
Smijt die form_current vba code eruit, zet uw recordkiezers aan (klikt makkelijker) maar dat hoeft niet persé
en zet deze volgede code in uw form dubbelklik event
Code:
Private Sub Form_DblClick(Cancel As Integer)
    Dim currNr As String

currNr = Me.txtOffertenummer.Value
    DoCmd.OpenForm "Offertedetails", acNormal, , "[Offertenummer] = '" & currNr & "'", , acDialog
End Sub

Dan krijg je een dialoogvenster van je offertedetails netjes bovenop als je dubbeklikt op bv de recordkiezer.

Of: een miniscule aanpassing aan je code:
Code:
    DoCmd.OpenForm "Offertedetails", , , "Offertenummer='" & Me.txtOffertenummer & "'"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan