Detonator 43.45????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazzz

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2004
Ik ben in het bezit van een oudere NVIDIAkaart type RIVA TNT 2 UTRA. Nu weet ik dat het zeer moeilijk is om hier nieuwe drivers voor te vinden.
Ik wil films via mijn pc (xp) gaan bekijken op de tv. Als ik mijn composietkabel aansluit zie ik niets. Ik weet niet welke instellingen ik moet maken om het voor elkaar te krijgen.
Nu bestaat er een programma 'TVTOOL'. Deze lijkt me zeer handig, alleen na installatie geeft deze de melding dat ik moet upgraden naar een detonator 43.45 of hoger. Ik heb geen idee wat het is of dat voor mijn kaart mogelijk is.
Wie weet raad?

Bastiaan

Het bestand geforce 71.89 zou mijn nvidia kaart (riva tnt 2 ultra) moeten ondersteunen, maar ik krijg tijdens de installatieprocedure de melding dat er geen geen compatible stuurprogramma's werde gevonden.
Vlak voor de installatie heb ik wel alle nvidia programma's verwijderd, omdat dat op de website van nvidia werd geadviseerd.

Gisteren kreeg ik ook de tip om een soortgelijk bestand te gebruiken. Namelijk 44.03_win2kxp_international.
Dit was een programma dat niet door het windowslogo werd ondersteund??????? Toch gebruikt en......
Daarna werkte wonderbaarlijk het programma tvtool ook. Alleen vanochtend liep mijn computer vast en heb ik alles weer moeten herstellen.

Mijn vraag is nu:
wat wordt bedoeld met die melding bij het geforce bestand?
En kan ik misschien toch het 44.03bestand gebruiken, ondanks dat mijn systeem daarna vastliep (wellicht was dit bestand niet de oorzaak??).

Bastiaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan