Hallo,
Zou iemand mij kunnen vertellen of hetvolgende mogelijk is?
Het testbestand bestaat uit een deurenplanning.
In gebied K2: P60 Worden orders van klanten verzameld.
Rood is ochtend en blauw is middag
In kolom I is het deurnummer geplaatst.
Nu staat er in kolom T en U de ochtend klanten en in kolom Z,AA en AC de middagklanten
In kolom S vullen wij telkens handmatig de deurnummers in die we uit veld K2: P60 halen.
Dat doen we ook met kolom Y hier vullen wij de middagdeuren handmatig in voor klanten die in kolom Z,AA of AC staan.
De klanten die op één rij staan (bijvoorbeeld 12 en 08 (Z2 en AA2)) zitten altijd in dezelfde wagen.
Nu is mijn vraag kan dit ook automatisch
Als er een klant in gebied T2:U60 ingevuld wordt dat de deurnummer er automatisch bij gezocht wordt in kolom S (rood)
En dit het zelfde met de middag klanten Z2:AC60 en de deurnummer in kolom Y (blauw)
Is dit mogelijk?
Ben benieuwd.
Groet Jan
Zou iemand mij kunnen vertellen of hetvolgende mogelijk is?
Het testbestand bestaat uit een deurenplanning.
In gebied K2: P60 Worden orders van klanten verzameld.
Rood is ochtend en blauw is middag
In kolom I is het deurnummer geplaatst.
Nu staat er in kolom T en U de ochtend klanten en in kolom Z,AA en AC de middagklanten
In kolom S vullen wij telkens handmatig de deurnummers in die we uit veld K2: P60 halen.
Dat doen we ook met kolom Y hier vullen wij de middagdeuren handmatig in voor klanten die in kolom Z,AA of AC staan.
De klanten die op één rij staan (bijvoorbeeld 12 en 08 (Z2 en AA2)) zitten altijd in dezelfde wagen.
Nu is mijn vraag kan dit ook automatisch
Als er een klant in gebied T2:U60 ingevuld wordt dat de deurnummer er automatisch bij gezocht wordt in kolom S (rood)
En dit het zelfde met de middag klanten Z2:AC60 en de deurnummer in kolom Y (blauw)
Is dit mogelijk?
Ben benieuwd.
Groet Jan