devastation specs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo, effe wat over mijn specs;) ik heb een pentium 3 600 mHz. maar nou heb ik gister een 'Nvidia G-force 5200 128 mb gekocht, en dit zijn de specs van het spel.:

System Requirements

Minimum System Requirements:
Windows® 98/ME/2000/XP, Pentium® III 700 MHz processor (1.0 GHz Recommended), 256 MB RAM, 1 GB Hard Disk Space, 3D Accelerated video card with T&L and 32 MB VRAM (NVIDIA GeForce/ATI Radeon minimum examples, 64 MB VRAM Recommended), DirectX® version 8.1 (Included)

Past dit erbij mij goed op, ik vraag dit.Maar mijn pc kan makkelijk pentium vier aan want U.T3 vraagt recommended P4, maar ik weet het tegen woordig niet meer.

Game specs

Een PIII 600 is aan de krappe kant, maar als U.T. 3 wel goed draait dan zou je het kunnen proberen.

Je zou eventueel een demo kunnen downloaden (als die er is) om het uit te proberen.

Bij huidige games is vaak niet alleen de videokaart van belang, ook de A.I. van de huidige games trekt zwaar aan de processor.

Suc6

Dat zijn de minimale specs, dus verwacht er niet veel van.

Voor dit spel heb je snelle kaart met aardig wat geheugen nodig. CPU komt op de 3e plaats.

Maar ik zie bij je Systeem een hele andere pc staan? :confused:

Misschien gewoon even kijken of het werkt? Met zelf proberen bereik je het meest hoor..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan