Device manager MFC application

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valerie77

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2010
Twee dagen heeft mijn pc gewoon normaal gewerkt. Sinds woensdag kreeg ik een fout melding bij starten van mijn pc het is Acer. fout melding is ''Device Manager MFC Application is een problem opgetreden sorry voor het ongemaak'' het gek is ik krijg geen toegang tot internet en bepaalde mappen open gewoon niet....ik ben radeloos wie o wie kan me helpen?! please...ik hen windows xp home edition

gr,.
Val

Probeer een systeemherstelpunt terug te zetten van voor het probleem begon.
Ga naar start>uitvoeren en kopieer en plak de volgende regel in het vak
%SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe
klik op ok
Als je er verder nog vragen over hebt hoor ik het wel.

Laatst bewerkt:
Dag Mike,

heb wel gedaan maar het gebeurt niks:(..... ik heb geprobeer systeemherstel ook niks..

Kun je je herinneren of je iets gedownload hebt of ge-update? Of iets nieuws aangesloten?Webcam,nieuwe router o.i.d.? Of is het zomaar begonnen?

:( weet niet meer hoor, ik weet nog dat die avond daarvoor heeft die gewoon gewerkt en de volgende dag kreeg ik gout melding...ik heb alles geprobeerd maar het lukte gewoon niet..ik ben self bij de Forum van Microsoft geweest en heb ik daar wat informatie gevonden ook geprobeerd maar nikksss.....:confused:

Gr.
val

Acer Aspire E300-MB7T
AMD Athlon 643400
ATI Radeon X300SEHM

dank je wel

Kijk ff hier officieel is het een onderdeel van Phillips Electronics maar het kan ook spy/malware zijn,klik op de link in m'n handtekening en laat mbam 's draaien.

Ik ben naar de site gaan kijken maar ik snap het helft echt niet....Ik krij die fout melding niet meer maar ik kan geen mappen openen of muziek afspelen en vergeet niet dat helemaal ik helemaal geen internet heb op die PC. Het detecteer wel de LAN verbieding:evil::( maar voor de rest doe die niks dus best moielijk om bepaald dingen te doen..

Gr,
Valerie

Klik eens op de link in m'n handtekening daar staat een uitgebreide handleiding + downloadlink v.h. programma Mbam,laat dat eens draaien wellicht dat dat het probleem oplost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan