Devolo Adapter

• Onderwerp starter Onderwerp starter olfz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

olfz

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2013
Hallo,

Ik heb een vraag.
Ik zit nu met draadloos internet, maar heb vaak problemen met het internet, omdat ik op zolder zit. Ik wil dit graag veranderen en las iets over Devolo Adapters. Ik heb daar dus ook een vraag over. Wij hebben namelijk al 2 KPN/Devolo Adapters. Eén verbonden met de modem en één verbonden met ons TV-kastje. Mijn vraag is daarom: kan ik nog één adapter er bij kopen en die op mijn kamer doen? Of moet ik 2 adapters er bij kopen en weer een apart 'netwerk' maken. Ik heb niet zo veel verstand van deze adapters, dus daarom heb ik jullie hulp nodig.

Ik hoop dat jullie hier wel verstand van hebben en mijn vraag kunnen beantwoorden.

(Ik heb het hier over zo'n adapter: https://www.google.nl/search?um=1&s...Fdevolo-dlan-200-avplus-starter-kit;1398;1080 )

In theorie zou je met die "Homeplugs" een netwerk kunnen creëren, mits het hetzelfde type betreft. Anders zal je waarschijnlijk problemen krijgen...

Dat dacht ik al ja, ik kan er alleen niet achterkomen waar die adapters die we nu hebben vandaan komen..

Als je het typenummer af zou kunnen lezen van de adapters, zouden we misschien ergens precies dezelfde kunnen bestellen;)
M.a.w: zou je het typenummer kunnen geven? Ik kan me niet voorstellen dat die niet los te koop zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan