Deze app kan niet uitgevoerd worden op uw PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjseynaeve

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2011
Berichten
149
Hallo,

Sinds enkele dagen ben ik een trotse eigenaar van windows 10, maar als ik iets wil installeren krijg ik de volgende foutmelding:

"Deze app kan niet uitgevoerd worden op uw PC"

Geprobeerd als administrator --> geen succes.
Geprobeerd met compabiliteit aan te passen --> geen succes.
Onderhouds en beveiliging ook OK en als administrator ingelogd.

Weet niet direct wat ik nog meer kan proberen :mad::mad::mad:
 
Hallo. Misschien iets met 32 bits of 64 bits probleempje. Heb je alle updates.
 
Laatst bewerkt:
Deze melding komt vaak voor als je een 32bits programma wilt draaien die niet 64bits compatible is.
Helaas vertel je niet om welk programma het gaat etc,
 
Het is niet met een 32bit of 64bit probleem.

Programma ging vroeger op windows 7.
 
Zie (mogelijk nogmaals de vraag) in de laatste regel van bericht 3...........?
 
;) Je bent de 3e die ik het vanavond adviseer:

ga naar de opdrachtprompt (uitvoeren als Adm.) en typ

sfc /scannow

gevlgd door een Enter.

Enne, wordt er wat gevonden voer de scan daarna dan nog een keer uit.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij draait WinRAR prima op m'n 64-bit Windows 10 en draait al vanaf de eerste installatie, dus sinds eind Juli 2015. Hij trekt zich dus ook niks aan van z'n 40 dagen evaluatieperiode. Werkt nog steeds prima.
WinRAR.jpg

Daarnaast is het geen app maar een gewoon programma, dus waar heb je jouw versie vandaan?
Dit is de officiële download site:
http://www.winrar.nl/
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel benieuwd of álle functies van het progje voor de volle 100% operationeel zijn.
 
Ik ben er nog niks in tekort gekomen.
 
o, ik heb 1,5 jaar geleden de 2 of 3 tientjes (?) maar naar ze overgemaakt, want ik wilde binnen het tooltje wat doen (ik weet nú alleen even niet meer wát het was), maar ik werd door de watchdog van Winrar er fijntjes op gewezen dat die functie alleen binnen de geregistreerde versie mogelijk was.
 
Hij heeft bij mij nog nooit gezeurd dus zal ik de functie die je bedoeld ook nog nooit hebben gebruikt :)
 
Hm, waarschijnlijk ben ik in de loop van de tijd te 'eerlijk' geworden, want ik heb zelfs geheel vrijwillig een klein bedrag naar VLC overgemaakt. Ik moet er niet aan denken dat ze stoppen met het progje. ;) :D
 
Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk alleen maar de Explorer Shell Extensions van WinRAR gebruik.
WinRarShell.JPG

Als ik het programma zelf open en wat probeer te doen krijg ik wel een melding dat ik een licentie moet kopen maar als je die wegklikt werkt alles verder zonder problemen en die melding komt alleen na de eerste keer starten.
Net geprobeerd :p
 
hm........

Dat eerlijk zijn soms ook heel lucratief kan zijn, bewijst mijn betaalde licentie van Mbam uit 2013, want ik bezit de Pro versie met een levenslange geldigheid voor 4 pc's. Als je in 2014 of 2015 de Pro versie kocht, dan gold de licentie slechts voor een jaar en mag je ieder jaar weer bijdokken :D tot in de eeuwigheid......

En dat de realtime check (die alleen in de pro werkt) effectief is, bewijst de ongeveer 25x per jaar dat Mbam begint te 'blaffen' tijdens het surfen.

Ik geloof dat we afglijden naar offtopic............ ;) :D
 
Laatst bewerkt:
Zelf betaal ik ook netjes een licentie als ik wat nodig heb maar heb daar bij WinRAR nooit bij stil gestaan om in #18 genoemde reden.
Ok, back on topic :D
 
TS, (je naam typen is mij ietwat te ingewikkeld ;) :D ) heeft het scannen wat opgeleverd? Zelfs op een wat tragere machine zou die scan nu toch wel zo'n beetje voltooid moeten zijn? Tel daar 0,25 minuut bij op die je nodig hebt om de installer van Winrar te vinden en te dubbelklikken................?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan