"Deze Computer" reageert niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witte Veder

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Bij een de-installatie van Norton System Works en Personal Firewall ben ik te rigoreus te werk gegaan - ik heb ook via Agent Ransack alle betreffende bestanden verwijderd. En nu reageert "Deze computer" niet meer op het commando "openen/verkennen". Nu kreeg ik elders de tip om in het Opdrachtprompt "sfc" in te typen, gevolgd door Enter. Dit lijkt correct, want ik krijg allerlei scan/herstel-opties aangeboden. Echter, ik weet niet wat ik vervolgens als opdracht moet intypen om die aan het werk te zetten. Kan iemand me verder helpen?
Bij voorbaat dank.

Caveman, bedankt voor de tip. Heb het keurig uitgevoerd -bestanden volledig laten controleren m.b.v. de XP-CD, maar het bleek uiteindelijk niets uit te halen. Jammer maar helaas. Iemand nog een idee?

Zit er bij dat programma waarmee je "tekeer" bent gegaan geen backup optie?

Arendsoog ;)

Ik weet het eenvoudigweg niet meer; ik heb het progje er af gegooid, en what's more: ik heb (ook om andere dringende redenen) er een nieuwe installatie tegenaan gegooid. En wat blijkt? Na tien minuten perfect gewerkt te hebben, begeeft "Deze computer" het wéér! Ik had meteen na de installatie een herstelpunt gemaakt, en dat bleek ook nog eens "verdwenen" te zijn. Mijn klomp dus gebroken........

probeer het register eens diep te scannen met bijv regscrub, en verwijder alle spyware etc.

Probleem opgelost; puur bij toeval kwam ik er achter dat het op de zwarte lijst van mijn PopUp Stopper was terecht gekomen...........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan