Zag laatst per toeval dat als ik in het configuratiescherm 'software' open, deze heeel lang bezig is om de lijst samen te stellen. Als ik dan naar beneden scroll staan er eerst iets van 10 programma's en daarna een heel lang/groot zwart vlak, daarna wordt dat vlak gekleurd en daarna komen er weer iets van 20/30 softwareprogramma's. Volgens mij klopt dit voor geen meter. Is dit een virus die langzaam mijn harde schijf bezet ofzo?
Mijn computer is ook tergend langzaam met opstarten en mn MSN doet ook raar, lijkt wel of de computer er niet snel genoeg meer voor is. Mijn gebruikte schijfruimte is verdubbeld in 2 weken tijd terwijl ik in de tussentijd echt niks van 50 gb heb gedownload, er zit dus iets op mijn compu wat er niet hoort.
Please wie kan me helpen???
Mijn computer is ook tergend langzaam met opstarten en mn MSN doet ook raar, lijkt wel of de computer er niet snel genoeg meer voor is. Mijn gebruikte schijfruimte is verdubbeld in 2 weken tijd terwijl ik in de tussentijd echt niks van 50 gb heb gedownload, er zit dus iets op mijn compu wat er niet hoort.
Please wie kan me helpen???