"Deze computer" verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartje

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2002
Berichten
306
Hoe krijg ik deze terug? Niet op het bureaublad. Niet op volgende manier terug te krijgen:



Hier staat hij niet tussen. Ook krijg ik dus geen icoontjes te zien als ik via een andere weg er heen wil, als ik het bijvoorbeeld in de adresbalk typ.



En het staat dus ook niet in mijn Start-menu. Het laatste wat ik gedaan heb is naar veilige modus te gaan waar ik enkele dingetjes heb verwijderd. Voor zover ik weet niets wat hier mee te maken heeft. Maar je weet maar nooit. Wie oh wie kan mij helpen?
 
Kijk eens of het helpt je startmenu op de "klassieke weergave" te zetten.
 
Dan zie ik het ook nergens staan.
Zojuist nog "standaardinstellingen" geporbeerd, maar dat wil ook niet lukken.
Systeemherstel kan ook niet, want ik maak nooit herstelpunten. :eek:
 
De computer maakt zelf wel herstelpunten. bv als je een update hebt of iets installeerd.
kijk dus toch maar eens bij herstelpunten. De vet gedrukte data geven herstelpunten aan.

Erik
 
Geen vetgedrukte data deze maand. Van een vorige maand kan ik niets zien.
 
Jammer van de herstelpunten. Maar probeer dit eens: ga naar eigenschappen van startmenu (waar je menu start of klassiek menu start kunt kiezen) activeer menu start, ga naar aanpassen, dan naar geavanceerd, kies het tweede blokje deze items in het menustart weergeven. Daar moet Deze Computer, als koppeling zijn weergegeven.
 
Laatst bewerkt:
Oke, gedaan. Ik zie nog niet ergens een verandering.
 
Jammer. Ik hoop dat er iemand anders is die je kan helpen.
 
Saartje, wat heb je verwijderd in de veilige modus?

* TweakUI soms op je pc geinstalleerd?
 
Even denken.. MSN Gaming Zone, iets van Xerox, Epson, en nog enkele (ongeveer lege mapjes) wat ik vergeten ben.
Ik zal TweakUI dan maar downloaden.
 
Saartje zei:
Ik zal TweakUI dan maar downloaden.

Nee, ik vroeg of je dit progje (TweakUI) op je pc al had geinstalleerd. De reden dat ik hier naar vroeg is dat je met dit programma pictogrammen kan laten verbergen of verwijderen, en dat het mischien hier in zat. Maar als ik het goed begrijp heb je deze dus niet op je pc geinstalleerd...
 
Probeer <a href="http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/mycomputer.vbs" target="_blank">dit scriptje</a> eerst ook nog 'ns.

Het vbs-bestandje even op je desktop zetten en erop dubbelklikken.

Je virusscanner kan wel iets gaan roepen, maar 't is niets kwaadaardigs, je kunt 'm uitvoeren. :)
 
l.slaats. zei:
Nee, ik vroeg of je dit progje (TweakUI) op je pc al had geinstalleerd. De reden dat ik hier naar vroeg is dat je met dit programma pictogrammen kan laten verbergen of verwijderen, en dat het mischien hier in zat. Maar als ik het goed begrijp heb je deze dus niet op je pc geinstalleerd...

Oke, dan heb ik dat verkeerd begrepen. :D

ikself zei:
Probeer <a href="http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/mycomputer.vbs" target="_blank">dit scriptje</a> eerst ook nog 'ns.

Het vbs-bestandje even op je desktop zetten en erop dubbelklikken.

Je virusscanner kan wel iets gaan roepen, maar 't is niets kwaadaardigs, je kunt 'm uitvoeren. :)

Het werkt! Echt hartstikke bedankt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan