deze foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinaa

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2006
weet niet of iemand me kan helpen maar krijg veel deze melding
24167-r.jpg

Nielsvds zei:
Probeer dit eens download ccleaner : http://www.ccleaner.com (vergeet niet de yahool toolbar uittevinken tijdens de installatie). Gebruik eens de opschoonfunctie en problemenfunctie.
goede middag
heb dit gedaan heel veel opgekomen en heb dit opgeschoond zoals er stond (hopelijk moest dat)
maar de melding blijft :(

Ik las ergens anders, dat het te maken kan hebben met niet voldoende geheugen.:rolleyes:

Volgens microsoft is het probleem in servicepack 2 opgelost, als je deze nog niet hebt, wordt het hoog tijd dat je http://windowsupdate.microsoft.com gaat bezoeken.

Laatst bewerkt:
@ Rolf Lijkt mij eerder een hardeschijfprobleem. Indien een geheugen probleem komt er een andere melding dan deze die de TS krijgt.
Probeer eens schijfcontrole : ga naar start,deze computer druk dan met je rechtermuisknop op het icoon van je hardeschijf en kies eigenschappen,extra,foutcontrole, nu controleren en vink daar beide opties aan en druk op nu starten. Weet je toevallig het merk van je harde schijf?

Zijn dat Shared Files Die je daar opslaat in die temp map en hebben jullie misschien een netwerkje?

Foutbericht 'Uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt' wanneer u een bestand naar een server schrijft

Windows XP

Workaround

Waarschuwing Onjuist gebruik van de Register-editor kan ernstige problemen veroorzaken die ertoe kunnen leiden dat u het besturingssysteem opnieuw moet installeren. Microsoft kan niet garanderen dat problemen die voortvloeien uit een verkeerd gebruik van de Register-editor, kunnen worden opgelost. Het gebruik van de Register-editor is dan ook voor uw eigen risico.
U kunt dit probleem omzeilen door SMB-ondertekening op de server uit te schakelen.
1. Start de Register-editor.
2. Klik op de waarde enablesecuritysignature onder de volgende sleutel in het register:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Lanmanserver\Parameters
3. Open het menu Bewerken en klik op Wijzigen.
4. Typ in het vak Gegevenswaarde de waarde 0 en klik op OK.
5. Sluit de Register-editor af.
6. Stop de serverservice en start deze opnieuw op of start de computer opnieuw op.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;321733

:)

http://www.google.nl/search?client=...e+schrijfbewerkingen&meta=&btnG=Google+zoeken

Nou dan zal je wel geen hebben anders wist je het wel :)

Heb je al eens geprobeerd wat Windows zelf adviseerd in de foutmelding??
nm. "Probeer het bestand ergens anders op te slaan"
als ik het goed zie handeld het hier om een afbeelding, sla die eens op met de "opslaan als" onder de knop "Bestand" linksboven bij het programma en kies daar voor de map "Mijn Afbeeldingen" in "Mijn Documenten".. Of elke andere locatie onder "Min Documenten"!?

Dan zal je waarschijnlijk die melding niet krijgen.. :) Je hebt kans dat het programma dat voor de volgende afbeelding zal herinneren en automatisch naar de nieuw gekozen map gaat...

BTW ;)
Je gebruikt mozilla (firefox) kijk eens bij Extra - opties - Downloads
en varander de locatie waar internet downloads opgeslagen horen te worden.. :)

Laatst bewerkt:
:rolleyes:
Dis wel 'n goeie
24338-r.jpg

Je ram geheugen is wel wat aan de lage kant en 85 procent gebruik is ook niet al te weinig!?

Doe eens start uitvoeren en type

msconfig

en klik ok en ga in volgende scherm naar de knop Opstarten, haal eens alles "behalve je antivirus en eventueel firewall" uit je opstart door vinkjes weg te halen.. Opnieuw opstarten en zien wat er gebeurd.

Indien je Norton (Of ander zware AV software) gebruikt stap dan over naar AVG antivirus die verbruikt stukke minder geheugen en is nog gratis ook en goed...

:thumb: Succes Tina en nu maar hopen dat de hardware niet echt kapot is.
Maar zal wel meevallen gezien de laatste regel op je afbeelding :)

Laatst bewerkt:
gezina zei:
Beetje verwarrend want hier zijn ze ook met dit probleem bezig.

ja had daar ook de vraag gesteld :( wist niet dat dit het zelfde forum was en verwarrend sorry dan

ZipPe ja kreeg ook juist de melding dat ik niet veel geheugen heb ga dat eens doen met die vinkjes weghalen
mijn antivirus gebruik ik AntiVir

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan