deze kaart goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley Brand

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Ik had in de sectie "upgraden" gevraagd wat ik aan mijn computer kon aanpassen om mijn games beter te spelen. als snel werd mij een link gegeven met deze ATI videokaart. (ja, mijn budget is 75 euro).

hier is de link van videokaart

Nou vraag ik me af hoe goed deze kaart nou is.
Met welke Nvidia geforce kaart is deze vergelijkbaar en welke spellen (bekendste) lopen allemaal vloeiend?

spellen die ik graag vloeiend zou willen spelen.

Need for Speed: Undercover
crysis
spiderman web of shadows
call of duty 4, allemaal dat soort spellen

ik heb nu een 450watt voeding, athlon 64 3500+ 2.2ghz , 1gb ram ddrII en een xfx7600gt 265mb, en daarmee speel ik nu web of shadows, maar je merkt wel dat hij beetje laggt.

bvd, wesley

Laatst bewerkt:
Hoi,

Prima kaartje hoor!
Vergelijkbaar met nvidia? Weet niet. denk in buurt van 8600 gts! prijsverhouding in ieder geval!
Verder processor is niet echt indrukwekkend, en ik zou zeker 1gb geheugen erbij zetten!
De voeding zal voldoende zijn, mits dit een A merk is. zoals eerder in verschillende topics vermeld!

HD4670 is te vergelijken met een 9600GSO.
De 9600GSO is iets beter, behalve op heel hoge resoluties.

De HD4670 is volgens mij wat zuiniger.

Hoi,

Prima kaartje hoor!
Vergelijkbaar met nvidia? Weet niet. denk in buurt van 8600 gts! prijsverhouding in ieder geval!
Verder processor is niet echt indrukwekkend, en ik zou zeker 1gb geheugen erbij zetten!
De voeding zal voldoende zijn, mits dit een A merk is. zoals eerder in verschillende topics vermeld!

ja ik was eerst van plan een ahtlon 5000+ en 2gb 800mhz erin te stoppen, maar dat doe ik wel na de kerstvakantie (werken)

maar deze kaart kan dus wel dergelijke spellen als boven beschreven aan?

, de computer is 2 jaar oud en koste 780euro, dus denk wel dat het een goede kwaliteit voeding heeft

Laatst bewerkt:
Hoi,

De kaart zal de games goed kunnen spelen. Je processor en geheugen zullen er meer moeite mee hebben. Maar daar ga je wat aan doen dus...
Die 5000+ kan het een stuk beter aan. Bij alternate is een upgradeset te koop voor 119,00 euro. Zorg ook voor een goede airflow, die 5000+ en kaart kunnen behoorlijk warm worden.

Hoi,

De kaart zal de games goed kunnen spelen. Je processor en geheugen zullen er meer moeite mee hebben. Maar daar ga je wat aan doen dus...
Die 5000+ kan het een stuk beter aan. Bij alternate is een upgradeset te koop voor 119,00 euro. Zorg ook voor een goede airflow, die 5000+ en kaart kunnen behoorlijk warm worden.

Okee, ga ik doen. thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan