deze keer met flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

proesmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
hallo, ik heb men site gemaakt met flash,
en het is nog alijd met html codes :p
en deze keer met kladblok!

er zijn wel veel dingens gekopieerd en geplakt marja...
willen jullie eens kijken?

houd er wel rekening mee dat alleen de layout al volledig af is, de test daarentegen....
===>www.robnet.tk

ziet er leuk uit alleen is de overgang van zwart naar wit best wel irritant (intro naar site toe) tevens zou ik de kleur van de knoppen een andere kleur gegeven hebben,

nu gebruik je tig kleuren in je website, je zou de kleuren van de knoppen bijvoorbeeld die grijs kleur kunnen geven die je ook in het midden van de pagina gebruikt.

verder mooi gedaan

Dat geknipper is een beetje té.

Muziek vind ik persoonlijk een hinder op een website mja..

Grappige indeling!

En die lijntjes op de achterkant zijn vrij druk.

:)

Waar ik tureluurs van wordt is die wereldbol. Als dat in het echt ook zo zou draaien liepen we de hele dag te kotsen m.a.w. een stukje minder snel mag ook. En inderdaad die lijntjes op de achtergrond pffff. Maar de eerste opzet ziet er best goed uit.

Een intro moet wel een begin en een eind hebben.
Nu zit je een tijdje tegen een draaiende wereldbol aan te kijken - die inderdaad wel een beetje langzamer mag draaien - met het idee van "komt er nog wat?"
Je zou daar met een paar teksten die opkomen en verdwijnen kunnen aangeven wat iemand op je site kan verwachten.
En dan laat je het - heel origineel - eindigen met "Welkom op mijn site." :D

Guus.

haha jah inderdaag, die intro daar wordt je misschien wel wat zenuwachtig van :p

ik zal om te beginnen die bol wat minder laten draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan