"Deze pagina kan niet worden geopend....."

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Berichten
501
Goedendag,

Ik hoop dat ik de vraag hier goed plaats.
Ik heb constant op diverse webpages (websites) gedeelten waarin getoond wordt:
"Deze pagina kan niet worden geopend."

Iemand een idee hoe dit komt en beter nog: hoe ik het kan verhelpen?

Bij voorbaat dank.
 
Site of pagina's welke je bekijken wil van n.v.t. genre ('s) is of zijn, en jouw beveiligingen slaat ze dan op hol, of is echter op betreffende site iets met Html code mis, maar hoe dan ook dat zijn problemen welke voorkomen ze absoluut bij elke browser
je schrijft helemaal niets over welke je browser gebruikt of hebt, dus ben bang dat je zelf ook een oplossing in dit geval voor zal moeten vinden ..

Bij Explorer kan je dat bijv. en ongv. ( ik zei ongv ! ) met op browser te herstellen klikken en zo opnieuw dan browser dus installeren ( kijk plaatje onder ! ) maar in jouw geval afhankelijk welke je browser hebt oplossing moet ook ongv. en redelijk goed vindbaar te zijn ..:(

jugtpw.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alles opnieuw instellen?

Dank voor je bericht.
Maar moet ik dan alles opnieuw instellen?
 
Gebruik je Explorer dan ?? :(

En nee je hoef helemaal niets over zich druk maken, met daar op opnieuw instellen te drukken je raakt helemaal niets kwijt en je hoeft helemaal niets zelf apart te doen, alles wat je doen moet stappen volgen en aan-klikken wat je gevraagd word enz..

P.S. Dat is een en ev. mogelijke oplossing dat ook misschien jouw probleem zal kunnen verhelpen, en deze handeling zal je zeker geen kwaad in je systeem doen ook als niets i.v.m. jouw probleem helpt :( in dit geval je moet wel aangeven welke je precies browser gebruikt en ben zeker dat je meer tips van ook andere gebruikers hier zal krijgen ..
 
maar toch?

IE 11 gebruik ik.
Maar moet ik alles dan opnieuw aanvinken?
 
:) Nee niet alles alleen maar wat je op mijn plaatje ziet ( exact ! ) ALS je niet wil op herstellen klikken en die ook kan geen kwaad, alleen maar in dit geval als je wel op herstellen klikt zal ik je aanraden toch en liever eerst PC herstarten ..

P.S. ter-aanvulling ! je bedoel die boven kleine blokjes ?? ach die moet je niet opletten ( dat zijn mijn eigen instellingen ! ) doe maar toch alleen maar op herstellen of op Opnieuw instellen klikken ! je wil cookies of Tijdelijke Internet bestanden automatisch-wissen niet inschakelen toch ? dus op Opnieuw Instellen voor jou is voldoende ..:thumb:
En later als je misschien Browser opnieuw ingesteld hebt misschien is goed dat je opnieuw instellingen opent en bij Multimedia dat je nakijkt of alles aan-gevinkt is, dit wel wil ik je aanraden dat aan-gevinkt alles daar moet zijn ..

k4jogj.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan