Ik heb tijdens de kerstdagen eerst een SSD in mijn HP Probook 6550b gezet en vervolgens Windows 7 vanaf de herstel DVD's erop gezet en vervolgens naar Windows 8 geüpgraded. Naar vier niet zo succesvole installatie pogingen is dat nu gelukt, en ik heb vandaag de update naar Windows 8.1 succesvol geïnstalleerd.
Alleen een ding krijg ik niet voor elkaar: ik kan mijn eigen pc niet vertrouwen. Ik ontvang wel van het Microsoft account team de code, maar deze is vervolgens niet juist.
Wat heb ik al geprobeert: bij de upgrade naar Windows 8.1 geaccepteerd dat alles in de Cloud wordt opgeslagen.
IE11 is nu mijn standaard browser.
Onders Windows 7 heb ik kennelijk ooit Skydriver gebruikt. Er staan fotos van 1 jaar geleden. Ik deel mijn bestanden met niemand behalve mij zelf.
Omdat de laptop al wat ouder is werk ik zonder veilige start. Maar Windows zeurt er niet over.
Ik heb een Duitse Windows 8/8.1 in de Duitse taal geïnstalleerd.
Tot nu toe gebruik ik een tweede email account voor de betrouwbaarheidscode.
Bedankt voor het meedenken!
Alleen een ding krijg ik niet voor elkaar: ik kan mijn eigen pc niet vertrouwen. Ik ontvang wel van het Microsoft account team de code, maar deze is vervolgens niet juist.
Wat heb ik al geprobeert: bij de upgrade naar Windows 8.1 geaccepteerd dat alles in de Cloud wordt opgeslagen.
IE11 is nu mijn standaard browser.
Onders Windows 7 heb ik kennelijk ooit Skydriver gebruikt. Er staan fotos van 1 jaar geleden. Ik deel mijn bestanden met niemand behalve mij zelf.
Omdat de laptop al wat ouder is werk ik zonder veilige start. Maar Windows zeurt er niet over.
Ik heb een Duitse Windows 8/8.1 in de Duitse taal geïnstalleerd.
Tot nu toe gebruik ik een tweede email account voor de betrouwbaarheidscode.
Bedankt voor het meedenken!
Laatst bewerkt door een moderator: