• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dezelfde filter draaitabel op meerdere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inekebeu

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Beste iedereen,

In een bestand heb ik op 3 tabbladen 3 verschillende draaitabellen; de gegevens van alle 3 de draaitabellen hebben dezelfde (externe) gegevensbron. Ik wil graag dat als ik op 1 van die tabbladen een filter instel, datzelfde filter automatisch ook gebeurt op die overige tabbladen. Ik heb gezocht in dit forum en daar een oplossing gevonden als alle draaitabellen op 1 tabblad staan; dit vba programma heb ik in mijn bestandje ingekopieerd. Ik heb geen verstand van vba, dus als iemand dat kan aanpassen zodat het ook werkt voor draaitabellen op andere tabbladen dan heel graag, of is er nog een andere oplossing?

Bijgaand een voorbeeldbestandje.

Alvast mijn hartelijke dank.

mvg
Ineke

Bijlagen

Zoek eens op het woord medewerker in mijn posts hier op dit forum. Van een tijdje terug bestaat er een topic met werkende code.

Wigi

Wigi,

M.i. had ik dat - na lang zoeken - ook gevonden; het vba programma dat ik in mijn bestand heb gekopieerd is ook dat van u. Ik heb daarin alleen het woord medewerker vervangen door een woord van mijn voorbeeldbestand. En het werkt ook als ik de draaitabellen op 1 tabblad heb staan, maar ik weet niet hoe ik het werkend moet krijgen als ik dezelfde functionaliteit wil als de draaitabellen elk op een ander tabblad staan.

Als u me daarbij wilt helpen, zou ik dat bijzonder op prijs stellen, waarvoor alvast bedankt.

mvg
Ineke

Is er iemand die hier een oplossing voor weet, of is, wat ik wil, gewoon niet mogelijk?

Naast lussen doorheen de draaitabellen op 1 blad, zal je dan ook lussen nodig hebben door de tabbladen van het bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan