Dia overgang probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tealfox

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Beste forummers,

Ik heb een vraagje over powerpoint. Je kan bij diaovergang bepalen of je de muis uitschakelt waardoor je alleen naar de volgende dia kan doormiddel van een directe klik op een object die een dergelijke overgang in werking zet.

zodra je dit inschakelt is het waar dat je niet meer overal kan klikken om verder te gaan. maar je kan nog wel vrolijk door de dia's hoppen met de pijltjestoetsen van je toetsenbord. ook kan je met het scrollwiel van je muis nog naar de volgende dia's toe.

Is er een manier om muisklikken, scrollen én cursortoetsen uit te schakelen zodat je alleen verder kan gaan als je op een bepaalde hyperlink klikt?

Alvast bedankt :D ;)

(sorry voor de moeilijke vraag he)

Laatst bewerkt:
Beste Tealfox ;)

Ga naar DIAVOORSTELLING in Menubalk en klik op Actieknoppen.
Sleep dit submenutje naar uw dia.

Het eerste knopje "Actieknop aangepast" hiermee kun je gelijk welk object mee selecteren, Vb een oog, een hand, een voorwerp enz..

Deze actieknop zal lichtblauw gekleurd zijn.

Bij het plaatsen van de actieknop zal er automatisch een venster verschijnen waarin je een hyperlink kan plaatsen naar de volgende of een bepaalde dia naar keuze.

Dan ga je op de actieknop staan en klik met je rechtermuis, dan op Autovorm Opmaken en zet de doorzichtigheid op 100% en druk op OK. :thumb:

Dit zal enkel werken als je de diavoorstelling begint.

Groetjes Danny. :D

Laatst bewerkt:
Beste Tealfox ;)

Ga naar DIAVOORSTELLING in Menubalk en klik op Actieknoppen.
Sleep dit submenutje naar uw dia.

Het eerste knopje "Actieknop aangepast" hiermee kun je gelijk welk object mee selecteren, Vb een oog, een hand, een voorwerp enz..

Deze actieknop zal lichtblauw gekleurd zijn.

Bij het plaatsen van de actieknop zal er automatisch een venster verschijnen waarin je een hyperlink kan plaatsen naar de volgende of een bepaalde dia naar keuze.

Dan ga je op de actieknop staan en klik met je rechtermuis, dan op Autovorm Opmaken en zet de doorzichtigheid op 100% en druk op OK. :thumb:

Dit zal enkel werken als je de diavoorstelling begint.

Dankje voor je reactie maar dat bedoel ik niet. ik wil er voor zorgen dat je alleen naar de volgende die kan gaan door op die actieknop te drukken.

Het probleem is dat je simpelweg met je toetsenbord en scrollwieletjes gewoon ook naar de volgende dia kan gaan, dat wil ik uitschakelen.

Laatst bewerkt:
Beste Tealfox ;)

Ik denk dat dit niet mogelijk is.
Als je het toetsenbord wil uitschakelen dan zal je deze moeten ontkoppelen.

Enkel het scrollwieltje, weet ik geen raad op. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan