dia voorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
951
Ik heb een dia voorstelling gemaakt, om op de website te laten draaien.
Wanneer ik op de site een foto aanklik gaat de diapresentatie automatisch lopen. tot zover geen probleem. Waar ik wel mee zit is het eind van de presentatie, ik wil graag dat na de laatste dia de foto weer getoond word waar de presentatie mee gestart word, is dat mogelijk?
 
Tuurlijk moet dat mogelijk zijn.

Maar dan heb ik wel meer informatie nodig, staat hij al op het, zoja, heb je dan een link voor me.
Waar heb je hem mee gemaakt?

Groetjes,
Olav
 
Verplaatst naar Internet Homepages, aangezien het daar waarschijnlijk beter bij hoort.
 
Geplaatst door Olav
Tuurlijk moet dat mogelijk zijn.

Maar dan heb ik wel meer informatie nodig, staat hij al op het, zoja, heb je dan een link voor me.
Waar heb je hem mee gemaakt?



Groetjes,
Olav



Hij is gemaakt met powerpoint 2000, en hij staat nog niet op de site, omdat het nog niet naar behoren werkt
 
Hoi,

Ik heb even zitten neuzen in Powerpoint, aai aai aai, wat een zooi aan onnodige code maakt die van een website zeg! Ik weet niet of je bekend bent met HTML, XML en/of Javascript, maar wat Powerpoint er van bakt is zo goed als niet uit te komen, maar open maar eens voor de gein een van de slide000X.htm bestanden eens in kladblok..... :8-0: :rolleyes: :(

Misschien is het makkelijker om gewoon een aantal pagina's te maken, voor elke foto in je dia presentatie 1 pagina en daarin elke pagina in de head sectie een meta tag refresh te zetten die door linkt naar de volgende foto. Dan bij de laatste foto laat je hem weer linken naar de eerste pagina.

Code:
<meta http-equiv="refresh" content="20;url=newpage.html">
Die 20 is het aantal seconden. newpage.html is dan de pagina waarnaar toe door gesprongen moet worden.

Of misschien is Flash ook wel te doen voor je?

Groetjes,
Olav
 
kan je niet in PP instellen dat de boel moet "loopen"?
Anders pak je de laatste html pagina en die refresh je naar de 1e.

t.
 
Geplaatst door teacher
kan je niet in PP instellen dat de boel moet "loopen"?
Anders pak je de laatste html pagina en die refresh je naar de 1e.

t.

Ja kan wel, maar werkt alleen in het PPS/PPT bestand en niet in de HMTL pagina's :confused:
 
Laatst bewerkt:
hmzz.. ik had het idee (lees: de ijdele hoop) dat ppt dat dan wel mee zou nemen...


edit: even een snelle test; ppt neemt wel de tijdinstellingen mee in de slides:

Code:
   if( !parent.IsFramesMode() )

      setTimeout("parent.GoToNextSld()", 3000);

het enige wat je dan moet doen is je frameset refreshen na het totale aantal seconden dat je voorstelling duurt..

t.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door teacher
hmzz.. ik had het idee (lees: de ijdele hoop) dat ppt dat dan wel mee zou nemen...


t.

Ik ook dus, maar na wat proberen gisteren met een slideshow, bleek dus dat ie dat nou net niet deed helaas. :confused:

Misschien een ideetje voor Micro$oft :)

Olav
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan