Dialer.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

serpent xx

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo allemaal,

ik maak gebruik van dialer.exe in Windows 10. Dit komt als pictogram op de taakbalk te staan en juist dat wil ik niet. Kun je dit pictogram ook verbergen of opnemen in de systeemmap?

Dat staat alleen op de taakbalk als het programma gestart is.
En nee, deze is niet gemaakt om in de systeemmap terecht te komen.

Wow, je laat mijn mond wagenwijd opengaan. De telefoonkiezer zit dus nog steeds in Windows 10, inclusief het oude pictogram die nooit mee is genomen bij een re-design in de afgelopen 25 jaar :D

Ik zie deze niet op de taakbalk staan, maar jij heb dat waarschijnlijk wel gedaan. Maar je kan toch rechtsklikken, en deze "van de taakbalk losmaken"?

Al dat soort executables verschijnen in de taakbalk zodra die gestart zijn, iig onder Win10.
Als je op de R-muis op de taakbalk bij het dialer icoon kijkt dan zie je ook geen optie om het van te taakbalk te laten verdwijnen... behalve die om af te sluiten... maar das niet handig als je er mee werken wilt....:o

Dat losmaken was geldig voor het oude taakbalk systeem..... die is onder Win10 imho niet meer actief.

Laatst bewerkt:
Al dat soort executables verschijnen in de taakbalk zodra die gestart zijn, iig onder Win10.
Als je op de R-muis op de taakbalk bij het dialer icoon kijkt dan zie je ook geen optie om het van te taakbalk te laten verdwijnen... behalve die om af te sluiten... maar das niet handig als je er mee werken wilt....:o

Dat losmaken was geldig voor het oude taakbalk systeem..... die is onder Win10 imho niet meer actief.

Dat was idd mijn conclusie ook al. Ik dacht al dat het aan mij lag; ik was er echter van overtuigd dat het mogelijk zou moeten zijn. Niet dus blijkbaar.
Dank voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan