Diamond Vipor 770 Ultra naar 1280x1024 res?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Draai op deze PC W2K met Diamond Vopor 770 Ultra 32 MB videokaart. 15 inch TFT Philips op 1024x768/
Nu heb ik een Acer 707 17inch TFT.
Kan ik deze met deze video kaart ook op 1280x1024 wat zijn standaard resolutie is ?
En wat moet ik daar voordoen. Bij config Beeldscherminstellingen gaat de schuifbalk niet verder dan 1024x768 zou zounde van de monitor zijn.

De kaart gaat tot 2048 x 1536.

Het hangt ook van de gebruikte monitor af. Kijk hiervoor in de handleiding van je monitor.

Ben ik dan misschien iets te voorbarig ?
Nu hangt mijn 15inch TFT er nog aan en dan zou het zo kunnen zijn dat zodra de 17inch er aan hangt er wel een hogere resolutie mogelijk is ?

Ja (redeijk) nieuwe driivers zitten erin volgens serioe 4403 ergens van begin dit jaar.

Geplaatst door snarf54
Ben ik dan misschien iets te voorbarig ?
Nu hangt mijn 15inch TFT er nog aan en dan zou het zo kunnen zijn dat zodra de 17inch er aan hangt er wel een hogere resolutie mogelijk is ?

Ja, maar voor de precieze resolutie moet je het instructieboekje van de monitor raadplegen.

Ja gevonden monitor moet het aankunnen en oude Dell Optiplex opnieuw gestart en auto config op monitor gedrukt en nu is deze res wel beschikbaar. Dan zal ie het met de Diamnd Vipor 32 MB zeker doen (de optiplex heeft maar 4 MB).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan