Diamond Webbrowser 5 - Release Candidate

Status
Niet open voor verdere reacties.

creative

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Hallo,

Ik ben al een lange tijd bezig met een webbrowser project, en dan nu toch eens hier vragen wat jullie er van vinden.

wat wil ik van jou weten :

Welke OS heb je ?
32 / 64 bit ?
Wat voor CPU ?

Als je fouten tegen komt zou je het dan ook willen melden?

Getest op:
Windows 7 en Vista alle bij 32 bit en word automatisch gestart als administrator.

Downloaden kan hier, De link is een forum van mij met foto's en de dowload

Serial code: DWB5-9548-15D9-4268-4236-258
(anders kunnen de favorieten niet getest worden, en word de geschiedenis niet opgeslagen)

Alvast bedankt :)
Groetjes Ramon.

Laatst bewerkt:
Heb je ook een zip'je voor mensen die geen complete INSTALLATIE willen doen?

:thumb:

ps. waarom wil je weten welke CPU we hebben? Dat zou toch niet echt moeten uitmaken? :confused:. Daarnaast, met wat heb je dit gemaakt? (vb.net?) Is het een shell om een bestaande renderer heen? (Triton, Gecko?)

Het is idd gemaakt in VB.net, Als het in een zipje moet.. dan zal ik er vanaaf effe 1 maken :).

Het is NOG gewoon de standaard IE browser. maar bij de eventuele volgende update zit gecko er in. En ik ben gewoon nieuwsgierig als dit programma ook met een 900 mhz zou werken vandaar dat ik ook vraag naar CPU ;)

EDIT: op mijn forum is er nu ook een link naar rar bestand.

Laatst bewerkt:
Leuk ;)
Let wel op dat er al veel goede webbrowsers bestaan, probeer dus origineel te zijn en dingen toe te voegen die andere webbrowsers niet hebben.
Wat me opviel is dat er veel effecten in zitten die ik liever niet zie, ik wil niet ±1 sec hoeven wachten voordat mijn favorieten ervoor is.
Voor de rest kan ik bij favorieten niet specifiek 1 favoriet verwijderen, maar alleen allemaal.
Eventueel zou het mooi zijn dat als je niet verder terug of vooruit kan met geschiedenis, dat de knop grijs wordt.

Voor de rest zag ik een 'typefout' :evil: toen ik 2x dezelfde favoriet wou toevoegen:

Code:
---------------------------
Let op!
U hebt deze [B]Favotiet [/B]al
OK   

Succes :thumb:

Oeps :$.. dat was dus niet de bedoeling. Ik ben al bezig met de knoppen. Favorieten effect is er uit gehaaald. Binnenkort als je de applicatie opstart zal hij automatisch updaten :)

Update:
Ik heb zojuist een kleine update uitgebracht waar het taalfoutje weg is gewerkt. aan de rest van de suggesties word nog gewerkt :)..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan