Dichtgeklapt

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Berichten
409
Als ik de Verkenner open staat de map Documenten altijd opengeklapt. Heb ik vaak geen behoefte aan. Hoe kan ik nu instellen dat (als ik de Verkenner open) deze map dichtgeklapt is?
 
Daar zal je mee moeten leven,krijg ik ook niet voorelkaar.
 
Hoe open je de verkenner? Door met de rechter muisknop te klikken op de startknop en dan voor verkennen te kiezen? Klik dan met de rechter muisknop op mijn computer en kies daar voor verkennen.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door hangmat
Hoe open je de verkenner? Door met de rechter muisknop te klikken op de startknop en dan voor verkennen te kiezen? Klik dan met de rechter musknop op mijn computer en kies daar voor verkennen.

Die wist ik, maar denk dat @pvdm bedoel via snelkoppeling?dat gaat toch niet.
 
Ik heb inderdaad gezien dat via Mijn Computer, de rechtermuisknop en Verkennen de map Documenten dichtblijft. Bedankt daarvoor, hangmat.

Inderdaad Bandit123, normaal start ik via quick launche de Verkenner op. Een oude gewoonte. Dat hiermee de map Documenten openklapt ................. tja, ik moet er inderdaad maar mee leren leven. Er zijn ergere dingen!!

Beide bedankt voor jullie antwoord.
 
Wat wil je dat wel open staat als je via "snelstarten" verkenner opent?
Klik met rechts op de snelkoppeling >eigenschappen, vul het volgende dik gedrukte in bij "Doel":

%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,
(let op de spatie voor de /n)
Nu klapt alleen "Deze computer" open.

Wil je dat een bepaalde partitie/schijf meteen openklapt, dan vul je het volgende in:

%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,X:

Waarbij X de partitie/schijf letter is die je wil open laten klappen.:)
 
Crash, bedankt voor deze tip. Het werkt.

Okee, laatste vraagje dan. Wat nu te doen als je wilt dat en Documenten en Deze computer niet openen? Kun je dat ook nog instellen?

Dit is gewoon nieuwsgierigheid hoor.
 
Graag gedaan.

Eerlijk gezegd heb ik daar geen concreet antwoord op. Ik heb net even bij mij gekeken als ik de /e, weg laat, dan krijg ik rechts al m'n partities te zien en links drie onderdelen.(Systeem taken, Andere locaties en Details)
Voor de rest is er dan niks uitgeklapt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan