Digicamera vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charis

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Weet niet of ik in het juiste subforum zit, anders mag mijn vraag verplaatst worden!

Mijn Olympus C1 geeft als ik naar de opgeslagen foto's kijk ééntje heel wazig weer, dit had ik pas ook.
Heb de foto gelukkig al veiliggesteld en ook gezien dat hij normaal op de puter weergegeven kan worden.
Weet iemand waardoor dit ineens kan komen? Foto's die ik op proef nam, worden weer wel goed weergegeven.

Groet,
Charis

Charis, mogelijk biedt een gebruikersforum van dit specifieke merk en model uitkomst. Ik ken er één op kieskeurig.nl namelijk
http://www.kieskeurig.nl/nl/product...pus+and+c1&pcode=digitalecamera&gq=olympus c1
De klanten zijn tevreden overigens. Zelf kan ik je vertellen dat de op het schermpje getoonde afbeeldingen andere zullen zijn als de genomen foto's. De pocket camera die jij hebt is hier vast geen uitzondering op. Het zijn beeldjes die niet tegelijkertijd genomen worden. Je zult de camera dus bewogen hebben of er vloog een vogel voorbij. De kwaliteit van voorbeeldplaatjes op de camera heeft in ieder geval niets te maken met de kwaliteit van de foto's Ook wanneer er bij de verwerking ervan een keer iets is misgegaan. Een foutje kan voorkomen, net als dat een foto een keer kan mislukken door een fout van de camera. Als zoiets vaker voorkomt dan gewoon er niet over inzitten maar het toestel weer terugbrengen naar de winkel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan