Digifun Emage M 1.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi,

Ik heb een digitale camera aan mn comp hangen via usb, maar ik krijg dat ding niet aan de praat , de gebruiksaanwijzing is mij te onduidelijk. Ik heb wel een software cdrom.

Het gaat over een simpel cameratje digifun emage m 1.3 (motorola) De drivers kan ik gewoon installeren maar als ik de fotos eraf wil halen dan lukt dat niet, 'get file count" zegt hij dan maar voor de rest doet hij niets via
Photo Impression 3 ziet hij de camera dan wel maar als ik op aquire klik (dus de fotos wil ophalen) dan zegt hij plaats opnieuw de usbkabel in de camera dat doe ik dan en dan krijg ik weer een geluidje dat er nieuwe hardware aangesloten is.

Ik krijg dus die fotos niet van mn camera (overigens doet de webcam functie het wel) en heb geen memorycard in de camera. Gebruik alleen maar intern geheugen

hoi ik heb de zelfde probleem maar dan werkt de webcam option ook niet kan iemand me mischien helpen

ik heb eerst de software geinstaliert en dan de stuurprogamma en ook anders om gedaan en ik heb stuur progamma gedownload lukt ook niet en ik heb tijdens het instalieren de kabel eruit gedaan en paar keer met kabel gedaan het probleem blijft maar de camera maakt foto het probleem blijft

Zijn twee verschillende vragen

bij de ene vraag ik om drivers

bij de andere vraag ik hoe ik de fotos eraf kan halen , maar aangezien mota vroeg hoe hij de drivers moest installeren en hij bij 2 verschillende topics keek over het onderwerp verwees ik hem daar naar toe.

Maar je hebt gelijk had die 2 vragen ook in 1 thread kunnen zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan