Digitaal onderteken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FL¡P

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
ik heb een GE force 4, TI 4600, en ik heb wat Drivers gedownload, maar die functionoren eigenlijk zowat slechter als de allereerste driver..Hij geeft wel een waarschuwing dat hij NIET digitaal ondertekend is..
Weet iemand waar ik drivers kan downloaden DIE WEL digitaal zijn ondertekent?

Alvast bedankt.
Philip

uh, ik heb de niewste driver al, voor xp, maar hij werkt niet beter als e aller 1e driver..komt dit dan omdat hij NIET digitaal ondertekend is ?

Nee, dat komt niet daardoor.

"De software voor apparaten met het logo Ontworpen voor Microsoft Windows XP is voorzien van een digitale handtekening van Microsoft. Hieraan kunt u zien dat de software is getest op compatibiliteit met Windows en dat deze sindsdien niet meer is gewijzigd. "

Dus de ondertekende software is getest door M$. Om de één of andere reden heb ik meer vertrouwen in nVidia dan in Microsoft, vooral waar het drivers voor videokaarten betreft. ;)

Van welke versie ben je naar de nieuwste gegaan?

Ik gebruik zelf ook een oudere driver maar met jouw TI zou je met de nieuwste een hele verbetering moeten zien.

Groetjes,

Pieter

Nou, eerlijk gezegt switch ik nogal eens, maar ik zie egt GEEN vershil, doe ik iets fout?
( zo verander ik mn drivers )
Config-scherm-->
Systeem-->
Hardware--->
App-beheer
BeeldschermAdapters-->
Stuurprog-bijwerken-->
En dan alles zelf doen
Dan kan ik kiezen tussen deze drivers :

40.72
29.40
41.09
42.82
43.45 ( de allerlaatste )
Ik switch weleens tussen de 1e en 3e, of laatse en 2e..

Je manier van wisselen is goed. Start je wel opnieuw op na het wisselen?
Ik heb zelf de 29.40, maar dat is met een GeForce4 MX 420
De nieuwere heb ik er tot nu toe allemaal afgegooid, omdat ik dan mijn beeldscherm niet meer kon klonen en ik ben toch niet zo´n gamer.
Misschien dat iemand anders met een TI nog wat tips heeft?

Groetjes,

Pieter

uh..zou het iets boeie, dat ik al de drivers er op staan?
ja, ik start hem altijd op, maar bij het opstarten blijf hij wel bij de oude Driver staan..

Geplaatst door FL¡P
uh..zou het iets boeie, dat ik al de drivers er op staan?
ja, ik start hem altijd op, maar bij het opstarten blijf hij wel bij de oude Driver staan..

:confused:

Dat je al die drivers hebt mag geen moer uitmaken, maar als je opnieuw opstart moet hij opstarten met degene die je als laatste geinstalleerd hebt.
Gebeurt dat niet?

Groetjes,

Pieter

ja, als ik bij Instellingen kijk enzo, dan staat de niewe er gewoon..maar het is geen EEN verbetering met de oude...ik doe nu championship manager 4, en hij hangt echt om de minuut..zelfs met de niewe driver !

Ja, nou dat zou ik kunnen proberen , maar ik kan niets downloaden op microsoft.com, omdat ik een ''iligale'' versie van XP heb. (6)

Weet je niet waar je die op een andere site als Microsoft kunt downloaden?¿?

:(:(:(:(:(:(:

thanx voor het helpen, maar 't heeft tot nu toe eigenlijk niets uitgemaakt..dan maar w8en tot de niewe driver denk ik :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan