Digitaal straatverbod voor Ome Johan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

headout

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
Eindelijk, eindelijk! Ome Johan ("OJ"), de plaag van .nl nieuwsgroepen, wordt middels een kort geding het (digitale) zwijgen opgelegd! Tiscali is de held in dit geval.

Voor wie niet weet wie Ome Johan is:
Leesvoer
Nog meer leesvoer

Bron: nl.internet.misbruik @ usenet (nog niet gearchiveerd door Google)

Wat is die ome Johan een zielig figuur zeg. Dat soort mensen moeten overal verbannen worden.:thumb:

Zijn posts (of pots, zoals hij ze zelf noemt) worden ook regelmatig gecanceld, abuses verstuurd, maar hij nam doirect weer een nieuw accountje bij weer een andere provider.

Lees de nieuwsgroep alt.madcrew , dat is zo'n beetje hun thuisbasis (hun, want er zijn er meer)

Die is ziek man. Maar wat is een Megawak? :o

Maar ze kunnen toch z'n telefoon nummer blokken?

lol

Als je dat leesvoer hebt gelezen dan weet je waarom

Hij noemt zichzelf zo ;)

Laat em. Niet serieus opvatten. Er zijn heus wel meer van dat soort lui.

Geplaatst door Muurhond
Laat em. Niet serieus opvatten. Er zijn heus wel meer van dat soort lui.
Duh......Dit is zo'n beetje de ergste van zijn soort, een ware terreur op het nederlandstalige usenet.

Try This: google usenet. Resultaten 1 - 10 van circa 25,000. :rolleyes:

Die is ziek, kan zo naar parnasia, liefst naar de gesloten afdeling.

Dit is echt zo zielig... Deze vent moet wel enorm gefrustreerd zijn.

hoe moet ik me een 'digitaal zwijgen' trouwens voorstellen? Nooit meer van je leven een pc aanraken?

maar dan kan hij dus nog wel berichten buiten Usenet posten? (andere fora ed)

ik denk dat het de bedoeling is hem helemaal weg te halen van het internet of zijn pc (denk aan de hacker Kevin Mitnick, die ook een X-tijd niet bij een pc mocht komen)

Geplaatst door headout
ik denk dat het de bedoeling is hem helemaal weg te halen van het internet of zijn pc (denk aan de hacker Kevin Mitnick, die ook een X-tijd niet bij een pc mocht komen)
ik hoop het...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan