Digitaal straatverbod voor Ome Johan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
oooh godzijdank.. Anders durfe ik me niet meer te vertonen onder Masterprut op helpmij.nl :p

Negeren die man

Hi,

Wat heb je toch een vreemde mensen wie doet nu zo iets. Ik heb een paar regeltjes gelezen en toen had ik het al helemaal gehad met deze man.

Is het niet het beste om dit soort jongens helemaal te negeren en niet te reageren als ze in je newsgroup of zo opduiken. Lijkt me dat ze dat dan wel snel zat worden. Ik vind dat dit soort mensen op een black list zouden moeten komen te staan zodat ze helemaal niet het internet op kunnen. Nou ja er zijn nog veel zieliger mensen die het namelijk leuk vinden om een virus te schrijven waardoor je dagen aan werk kwijt bent.
En het spam probleem is ook zeer vervelend maar die negeer ik ook volledig en delete ik gelijk.

Gelukkig is de meerderheid heel gezellig op het net en krijg je vaak goed advies kijk maar naar dit forum.

CYA,

Ray

Precies!

Zolang we maar niet zo'n vogel op Helpmij.nl krijgen vind ik alles (nou, bijna dan) best :p

Dat zulke mensen hier op de wereld rondlopen! :eek: Niet normaal!

dude90

Re: Negeren die man

Geplaatst door dacrimson
Is het niet het beste om dit soort jongens helemaal te negeren en niet te reageren als ze in je newsgroup of zo opduiken
Dat werkt wel als het bijv. om iemand gaat die dat eventjes doet. Deze man doet al meer dan drie jaar, dan werkt negeren ook niet meer.

Blijkbaar heb je dit niet gelezen, anders had je geweten dat negeren geen zin heeft: http://www.xs4all.nl/~kspaink/varia/JohanVoorhaar.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan