digitale camera doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

margareth

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Berichten
490
Ik weet niet of ik mijn vraag hier goed heb geplaatst maar mijn vraag is het volgende: heb een hp photosmart camera 735,maar naar dat windows xp er opnieuw is opgezet krijg ik steeds de melding:de software kan u camera niet vinden terwijl mijn camera aangeeft dat hij contact heeft met mijn camera.Software opnieuw geinstalleerd maar nee krijg steeds de zelfde melding??
wie weet raad ben net op vakantie geweest en wil dus graag mijn fotos laten afdrukken

alvast bedankt Margareth
 
Worden de USB-poorten wel herkend? Kijk hiervoor es in het Apparaatbeheer.
 
Rechtermuisklik Deze Computer--> Eigenschappen. Dan tabblad Hardware en dan knop Apparaatbeheer.
 
Dacht ik al. Wat je moet doen is de drivers van je USB-poorten installeren. Als het goed is heb je deze op een cd meegekregen toen je je computer kocht.

Omdat de USB-poorten het niet goed doen, wordt alles wat je hierop aansluit, ook niet herkend.
 
Er staat een geel vraagteken bij:eek:verige apparaten en bij usb controllers en bij mijn scanner
 
Geplaatst door margareth
Er staat een geel vraagteken bij:eek:verige apparaten en bij usb controllers en bij mijn scanner

Yep en hier moet je de drivers van installeren en dan kan je alles weer normaal gebruiken.
 
Kan Aida32 je ook niet vertellen wat voor USB-poorten je hebt met een link naar de driver-software van de fabrikant?
 
Ziet er voor mij iets te ingewikkelt uit:eek: maar die drivers die ik dus nodig heb staan op de windows cdrom?
want dan vraag ik die kennis er maar even om

maar in ieder geval heel erg bedankt:thumb:
 
Nee, de drivers staan op een aparte cd. Anders zou Windows ze zelf moeten herkennen en installeren.
 
pffff en op wat voor cd dan? niet op de cdroms vam mijn printer en fotocamera dus?
 
Hij moet staan op op de cd waar ook je moederbord-drivers op te vinden zijn.

Als ik jou was, zou ik even die kennis bellen om te horen hoe die cd er uitziet.

Of je moet mij kunnen vertellen welk merk en type moederbord je hebt. Ook dit kan je eventueel vragen aan je kennis.
 
Die cd rom van het moederbord heb ik wel,is deze week een nieuwe ingekomen het gaat om het moederbord:
p4pe-x series
 
oke,heel erg bedankt ik ga er morgen mee aan de slag.
Zit win zipp niet automatisch bij windows xp?
zo nee dan zal ik dat ook even ergens moeten zoeken

thanx thanx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan