Digitale Camera Foto's Importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

steeevje

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Hoi,
Ik importeer altijd mijn foto's door de usb aan te sluiten op de pc en dan gaat die automatisch de foto's erop zetten, kan dan mooi een naam geven etc.

Nu na een tijdje doet die dat niet meer en kreeg ik de fout dat de er iets was met de syntaxis bestand geval..

Heb dus de D:/ Schijf geformateerd want dat is de schijf die zich opent als ik hem erin doe.
Nu is dat allemaal klaar stop ik opnieuw het kabeltje erin en krijg nu een D schijf weer, het probleem is dat die hem oppakt als een externe harde schijf want ik klik erop en kom gewoon in een lege map,

Nu wil ik graag weer dat die hem opvangt als fotocamera zodat die automatisch de foto's gaat importeren
Maar heb geen idee hoe ik dit moet doen :(

Mvg

Ik neem aan dat je software had geïnstalleerd bij de camera die automatisch foto-albums etc. maakt van bestanden op de camera.

Als dat inderdaad zo is, dan zou ik die foto-software opnieuw installeren.

Succes,

Tijs.

Heb geen Software geinstalleerd

Windows pakt automatisch altijd de camera op, installeert hem en dan kun je gewoon dat kabeltje in de usb doen en hij begint met importeren..

Heb geen software geinstalleerd ervoor dus..

Als je nog weet welk programma dan opende, zou je kunnen kijken wat er gebeurt als je dat programma handmatig even opstart (met camera aangesloten).

Misschien kun je in dat programma dan ook direct opnieuw aangeven welke schijfletter 'bewaakt' moet worden voor opnieuw aansluiten.

Verder dan dit kan ik niet helpen, want ik weet niet wat er allemaal op je pc is geïnstalleerd.

Tijs.

Het is geen programma wat opende
maar gewoon een functie van windows

als je hem de allereerste keer erin doet gaat die de hardware installeren
krijg je bij meerdere usb apparaten altijd..

als je hem daarna altijd erin deed opent een schermpje van wat die wil doen, en daar staat ook fotos importeren met windows bij, dan kan je zeggen dat die dat vaker moet doen ,
het is geen programma nogmaals maar een soort toepassing

Staan er nog wel foto's op die camera? Zou mij niet verbazen dat het weer werkt zodra er weer foto's te vinden zijn op die 'externe harde schijf'...

Tijs.

Tijs, hardstikke bedankt

Nadat ik een foto had gemaakt en het geprobeerd heb deed die het!

Fijn dat het nu opgelost is. :thumb:

Graag nog even de vraag als opgelost aangeven. Dat kun je doen door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan