Digitale camera herkenning?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijmegen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2002
Ik heb een vraag over de herkenning van mijn digitale camera (sony cybershot DSC-P72).

Ik heb de software van Sony niet geïnstalleerd omdat dat eigenlijk niet nodig is want normaal gesproken hoort hij mijn camera te herkennen als externe harde schijf.

Dit heeft hij ook altijd gedaan, maar nu ineens niet meer... hij zegt ook als ik kijk bij hardware dat er iets niet goed is... met zo'n mooi geel vraagteken..

ik heb van de sony site al USB drivers gedownload en geinstalleerd maar dit mocht ook al niet helpen...

Wie heeft hier een oplossing voor????

Verwijder het stuurprogramma eens door het vraagteken te selecteren en dan klik je op verwijderen. Verwijderd de kabel van de camera uit de PC en herstart de PC.
Als XP weer is opgestart sluit dan je camera eens opnieuw aan.

Meestal wordt de camera dan weer goed herkend.

Verwijder het stuurprogramma eens door het vraagteken te selecteren en dan klik je op verwijderen. Verwijderd de kabel van de camera uit de PC en herstart de PC.
Als XP weer is opgestart sluit dan je camera eens opnieuw aan.

Meestal wordt de camera dan weer goed herkend.

Ik heb dit geprobeerd maar ik krijg weer de melding dat de camera niet geìnstalleerd kan worden... nu weet ik dat er van sony een programma is waarmee de foto´s automatisch op de computer gezet worden... alleen kan ik dat programma nu weer nergens vinden...

Heeft iemand nog andere tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan