Digitale camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ctbke

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ik heb de HP Photosmart 850 met docking aangeschaft. Als ik via dit docking station de camera op de PC aansluit krijg ik volgende melding :
Nieuwe Hardware gevonden
Bezig met voltooien van de wizard >> USB Device
En dan komt het :
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. Het installeren is mislukt omdat een functiestuurprogramma niet is opgegeven voor dit apparaatexemplaar.

Het gekke is dat, wanneer ik de camera rechtstreeks ( dus niet via het dockingstation ) aansluit op de USB poort van de PC, alles naar behoren werkt.
Wie weet raad ??

Systeem : Win2000 Pro

Probeer nog eens de software opnieuw te installeren en dan met draaiende pc de USB stekker erin.

Ik meen me te herinneren dat een kennis van me dit ook had en dat er eerst aparte docking-drivers geïnstalleerd moesten worden.

Usb apparaat en foutmelding.

Bij veel USB apparatuur is het zo dat je eerst de drivers moet installeren en daarna pas de hardware.

Ik vind het vreemd dat juist de software van HP je daarvoor niet heeft gewaarschuwd tijdens de installatie.

Ofwel je hebt er overheen gelezen.

Suc6

USB Camera

Tis opgelost. In hardwaresectie gewoon alle USB poorten gewist en PC terug opgestart. Vond natuurlijk direkt nieuwe hardware. Drivers geïnstalleerd en klaar ....
Bedankt voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan