Digitale Decoders voor Tele2

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsie93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Hallo,

Ik heb sinds een week het totale pakket van Tele2 gekocht (Tv, Telefoon, Internet). Ik ben hier hartstikke tevreden over, alleen de kwaliteit van de digitale tv valt me tegen. Bij de installatie heeft de monteur een gratis decoder geinstalleerd (samsung 6010e). De kwaliteit op mijn tv vind ik erg tegenvallen, het beeld is namelijk maar een klein beetje beter dan het analoge beeld. Als tv heb ik een net nieuwe Sony Bravia 40 inch, full hd en de hele mikmak. Het ligt dus niet aan de tv. Volgens mij ligt deze slechte kwaliteit aan de goedkope decoder die ik erbij heb gekregen, dus ik wil graag een nieuwe aanschaffen. Nu heb ik gelezen dat Tele2 gebruik maakt van een speciaal systeem, waarbij al de signalen via ADSL2 binnenkomen of iets dergelijks, hierdoor werken veel decoders niet bij Tele2.
Nu is mijn vraag, kan iemand met een beetje kennis over dit soort dingen mij een naam geven van een goede digitale decoder, bruikbaar in combinatie met Tele2.
Hiermee zul je me erg blij maken.
Alvast bedankt,

Martin

Kom op, ik zit nu al een tijdje met dit probleem. Echt niemand die me kan helpen?

een belletje of mailtje naar Tele2 zal misschien de oplossing kunnen geven.

Todat het officiëel vanuit de crew van Helpmij is aangegeven dat hij een tele2 medewerker is graag geen gegevens naar hem sturen.

@WebserviceTele2
Lees je PB even graag.

Bericht maar even verwijderd tot er duidelijkheid is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan