Ik heb precies hetzelfde. Probleem dat ik er sowieso al mee heb (heb er ook 2), is dat de batterijen niet goed pakken. Heb wat papiertjes onder het klepje zodat ze steviger aangedrukt worden.
Maar afijn, verder dus hetzelfde probleem , met beide hangers. In het begin deden ze al moeilijk, maar 1x is het mij dus wel gelukt om de software automatisch op te laten starten. Nu wou ik weer wat foto's uploaden, maar dat werkt plotseling bij beide niet meer. Als ik de usb kabel erin steek in al mijn poorten lijkt hij wel op te starten, maar geeft dan 't zandlopertje. De Start button links werkt dan ook niet meer. Alles lijkt wel even te hangen totdat ik de usb kabel eruit haal. Als ik het mijn computer venster open heb staan die ik bij het eruit halen ook even schijf H verschijnen. Die wou hij schijnbaar gebruiken voor het programma dat erin zit, maar bleef tie op hangen. Met de usb poorten is verder niets mis. Printer zit erop (usb), heb een usb harde schijf, camerals en usb sticks werken, alleen die hangers niet. Heb wel het stuurprogramma gewist en opnieuw laten pakken , maar hij blijft hangen bij het erin steken.