digitale kodak

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
1.071
Hallo,
Ik wil foto's van mijn digitaal foto-apparaat op de pc zetten maar dat lukt niet meer.
De pc vindt de camera niet meer. Ik heb opnieuw de software geïnstalleerd maar niets mag baten.
Dan vindt ie de software weer wel maar hij zet de foto's niet over , integendeel de pc sluit alles in verband met het foto-apparaat gewoon af.
Iemand enig idee ?
 
kodak

hallo ik heb zelf een kodak dc4800 ik weet niet of jij de zelfde camera hebt,maar ik heb totaal gen software hoeven installeren, misschien moet je de software eerst eens weghalen opnieuw starten, usb inpluggen en dan kijken of hij automatisch komt te staan bij deze computer. dan misschien wel. bij mij ook onder xp
 
De mijne is een Kodak DC280 Zoom. Ben nu eens bezig met scannen op virussen bij housecall.
Nochtans vroeger werkte dit zonder probleem op XP en nu plots doet hij het niet meer.
 
Of misschien heb je de Kodak DC3200, dan werkt inderdaad die CD, die je erbij krijgt, niet meer. Alhoewel ze op de site van Kodak zeggen dat Windows XP wel wordt ondersteunt. Mocht je deze camera dus hebben, heb ik ook de software voor je.

Net even te laat dus.
 
Ik heb dus de Kodak DC 280 en tot nu toe was er nooit een probleem mee. We hebben onze XP al langer en alles werkte perfect tot nu .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan