Digitale tv en TV kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
en ja ik zit met een nog oudere jvc breedbeeld tv en ja ik zou geen analoog beeld meer terug willen hebben.
je ziet het echt.en ook de meerdere zenders natuurlijk:)

Die meerdere zenders zit ik niet op te wachten maar een wat beter beeld zou wel leuk zijn, ik ben alleen in de veronderstelling dat je dan perse een aangepaste tv moet hebben zoals plasma of lcd, en dat heb ik niet. Maar wat zie je dan echt qua beeld, waaruit blijkt dan dat het beeld beter is ?

het digitale signaal komt dan op 1 van de av zenders.
zappen doe je dus als het ware op 1 kanaal
ik kan op mijn tv dus nog switchen tussen digibeeld of analoog.

vandaar ik het verschil ook zo goed zie.beeld is gewoon scherper.
bij analoog zit er toch een beetje "ruis" overheen.

Okay, maar dan heb je als ik het goed begrijp een extra afstandsbediening voor je tv om te kunnen zappen ?
En als je analoog wilt kijken moet je zeker de afstandsbediening van de tv zelf pakken.

Okay, maar dan heb je als ik het goed begrijp een extra afstandsbediening voor je tv om te kunnen zappen ?
En als je analoog wilt kijken moet je zeker de afstandsbediening van de tv zelf pakken.

je krijgt van upc een afstandsb om alles met de decoder te doen.
(menu.films bestellen etc etc.)

met die afstandsbediening kun je na het ingeven van een code(in mijn geval jvc) ook je normale tv bedienen(zappen,volume etc)

de orginele afstandsbediening van jvc gebruik ik nauwelijks meer

Dus als je digitale tv besteld dan veranderd er dus eigenlijk niets aan het signaal dat uit de muur komt ?
Het blijft dus analoog, alleen een kastje (decoder) veranderd het naar digitaal ?
Klopt dat ?

Hoi,

Dat had ik dus in mijn eerste bericht al gemeld dat voor de tuner gewoon alles analoog bleef en staat ook in de gebruiksaanwijzing van upc.

Modag

@modag: ja klopt.;)

Ik dacht ik meld het maar even;);)

Dus zie ik geen probleem hierin, alleen als je om mijn mening vraagt en ik het goed begrijp heeft hij nog een tv met een beeldbuis dan vraag ik mij af of het echt veel beter wordt,Maar misschien ligt dat ook wel aan de de kabelmaatschappij die je hebt.
Ik zelf zit bij ziggo (voorheen Essent) en mijn analoog signaal is prima gebruik nog steeds geen digitaal en heb een prima beeld.
Dus mijn vraag aan de ts is zou het volgens jouw beter kunnen.

Modag

bij mij in ieder geval wel.

zoals ik al schreef ik kan dus kiezen tussen gigitaal en analoog en ik zie het echt duidelijk

voor mij geen analoog meer beneden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan