Digitale (video)Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorslo

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Hallo Helpmij-ers :thumb:

Ik ben van plan een 'Camera' te kopen waarmee ik kan filmpen (met geluid) en foto's mee kan maken.

Nu heb ik al wat gevonden, maar weet niet waar ik op moet letten en wat de Kwaliteit zal zijn hiervan :confused:

Dit is de eerste:
Cam-ILEO 6 in 1

Vergroot "Cam-ILEO 6 in 1 digital camcorder : digital camcorder, digital camera, webcam, MP3 player, voice recorder and motion detection. - 5.2 megapixel, 8x digital zoom; - 2.4"" TFT LCD display; - 5.2 CMOS sensor; - 11 mega pixel interpolated resolution; - Interface: USB 2.0; - Built-in 64 MB memory; - Built-in SD card slot (up to 2 GB)."
€117
ShowFile.php

En bij 't kruidvat stond er laatst ook een: (Hij stond ook in de folder)
attachment.php

Ik hoop dat jullie mij hiermee beetje kunnen helpen

Alvast heel erg bedankt!

Bijlagen

• dfd.GIF
    dfd.GIF
    38,3 KB · Weergaven: 75
De eerste camera ken ik niet, die van het KV wel.

De camera van het KV heeft mijn buurman dus gekocht.
Is makkelijk aan te sluiten, software is ook handig, alleen beetje simpel.

Over de kwaliteit, mijn logitech fusion webcam geeft vele malen beter beeld.
Overdag en met veel licht gaat het nog, maar is het iets donkerder dan is het geen doen.
De "nachtstand" stelt niet zoveel voor. Het beeld wordt dan zoals een goedkope webcam met weinig licht.

Mijn broertje heeft ongeveer 1 jaar terug een trust camera gekocht, beetje hetzelfde als die van het KV. Zelfde verhaal....

Als ik jou was zou ik eventjes door sparen tot zo'n 250 - 350 euro (cannon, jvc, samsung)
De camera van het KV is leuk maar als je hem echt wil gebruiken om serieus mee te filmen dan vind ik hem niet voldoen.

Dat is ècht speelgoed. Geen serieuze camera. Maakt ook geen betere filmpjes dan een goede fotocamera. Koop gewoon een canon van 150 euro. Heb je een prima fototoestel en een net zo goede videocamera.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan