digitenne signaal draadloos doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deboshond

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem:
Het digitenne signaal is beneden bij mij in de woonkamer niet te ontvangen. Boven op zolder wel.

Bestaat er een systeem die draadloos het signaal van de zolder naar beneden kan sturen? Het is namelijk niet praktisch om lange kabels te gaan trekken.
Mijn TV heeft een ingebouwde DVB-T tuner, ik wil dus puur het antenne signaal doorsturen en niet een scartsignaal ofzo.

groeten van Bas

wat wij hebben gedaan is, de ontvanger boven op de slaapkamer bij het raam zetten (of op zolder) en dan een draad naar buitenleggen en dan van boven buiten naar beneden... dat is de enige oplossing die ik kan bedenken, en volgens mij kan het ook niet, want KPN verstuurt een draadloos signaal naar jullie zolder en dan moet het signaal van jullie zolder weer draadloos naar beneden, dan valt bij mijn weten het signaal heel erg tegen, en word hij zwak en valt hij dus veel weg....

dus de enigste optie volgens mij is gewoon een draad aanleggen, is wel een iritante klus, zoals mijn vader heeft ontdekt :rolleyes: maar het werkt wel goed en je hebt dan wel goed signaal....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan